Wyniki badań
Wyniki badań
Analityk/ Analityczka/ Specjalista/ Specjalistka ds. przetwarzania danych poszukiwany(a)
Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) to w ARC Rynek i Opinia zespół zajmujący się przede wszystkim analizami i przetwarzaniem danych, ale także rozwojem zakresu oferowanych przez firmę metod analitycznych i tworzeniem narzędzi usprawniających pracę własną i innych...
Badacz ilościowy poszukiwany!
Jesteś pasjonatem/ pasjonatką badań opinii? Cenisz różnorodność w pracy? Elastyczność czasowa jest dla Ciebie ważna? Jeżeli tak – zapraszamy do nas! Aktualnie poszukujemy do zespołu badawczego doświadczonego badacza ilościowego! Aplikuj, jeśli: Posiadasz kilkuletnie...
Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów
Liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych banków w badaniu satysfakcji zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia za 2022 rok został ING Bank Śląski. Na podium stanęły również Bank Millennium i mBank (2. Miejsce) i Santander Bank Polska (3. Miejsce). Te same...
Polacy o wyborze miejsca na mundial
68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania...
Polacy coraz bardziej pesymistyczni
Radar konsumencki ARC Rynek i Opinia: W ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje również, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej...
ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach
Z przyjemnością informujemy, że po raz kolejny znaleźliśmy się w pierwszej piątce agencji badawczych w rankingu TOP Marka Magazynu Press oraz PSMM Monitoring&More jako jedna z najsilniejszych marek badawczych w mediach. Projekt TOP Marka jest realizowany od...
Co nas łączy? Badanie opinii Polaków
Rodzina, tradycja i język to trzy najważniejsze wartości, które łączą Polaków zdaniem ich samych. Z kolei najczęściej wskazywane cechy narodu polskiego to gościnność, zazdrość oraz skłonność do narzekania. 82% Polaków czuje dumę z przynależności do narodu polskiego,...
Strach przed wzrostem cen, ale nie przed utratą pracy
Wysoka inflacja i nienadążające za nią zarobki to obecnie główne zmartwienia Polaków. Stan polskiej gospodarki negatywnie ocenia zdecydowana większość respondentów (80%), ponad połowa zamierza ograniczyć konsumpcję produktów i usług. Mimo tego niemal połowa badanych...
Dojrzali konsumenci (60+) – nowe badanie syndykatowe
Jeszcze w tym roku dostępny będzie w naszej ofercie nowy raport syndykatowy, który dostarczy obszernej wiedzy na temat dojrzałych konsumentów. Jak spędzają czas? Jakie mają priorytety w życiu? Co jest dla nich istotne? Jakie mają plany? Jak dysponują swoim dochodem...
Polacy bardziej ufają promocjom
Inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38% versus 48% w 2021 roku) oraz kupowanie niepotrzebnych produktów (15% versus 21% w 2021...
ARC Rynek i Opinia w liczbach
30 lat
doświadczenia
350 000 osób
objętych rocznie badaniami
20 lat
ePanel.pl