+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Wyniki badań

Wyniki badań

Polacy o wyborze miejsca na mundial

Polacy o wyborze miejsca na mundial

68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania...

Czytaj więcej...
Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Radar konsumencki ARC Rynek i Opinia: W ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje również, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej...

Czytaj więcej...
Co nas łączy? Badanie opinii Polaków

Co nas łączy? Badanie opinii Polaków

Rodzina, tradycja i język to trzy najważniejsze wartości, które łączą Polaków zdaniem ich samych. Z kolei najczęściej wskazywane cechy narodu polskiego to gościnność, zazdrość oraz skłonność do narzekania. 82% Polaków czuje dumę z przynależności do narodu polskiego,...

Czytaj więcej...
Polacy bardziej ufają promocjom

Polacy bardziej ufają promocjom

Inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38% versus 48% w 2021 roku) oraz kupowanie niepotrzebnych produktów (15% versus 21% w 2021...

Czytaj więcej...
Czy Polacy wrócą do kin?

Czy Polacy wrócą do kin?

Mimo, że 85% Polaków deklaruje, że interesuje się filmem, to aż 52% przyznaje, że w ciągu ostatniego roku nie było w kinie. Na ten stan rzeczy mają wpływ dwa czynniki – pandemia, która spowodowała, że Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin oraz rozwój platform...

Czytaj więcej...

ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Bądź na bieżąco!