+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Gotowe raporty syndykatowe

Ideą badań syndykatowych jest dostarczenie firmom pogłębionej wiedzy na temat różnych zjawisk rynkowych, takich jak np. sponsoring, promocje, programy lojalnościowe. Z założenia większość raportów syndykatowych to raporty przydatne dla firm reprezentujących różne branże, chociaż mamy w swojej ofercie również raporty dedykowane wybranym rynkom. Poszukując tematów raportów syndykatowych zawsze kierujemy się aktualnymi trendami rynkowymi, tym, co może zainteresować szerokie grono odbiorców oraz tym, jakie dane nie są jeszcze dostępne. Raporty te często są pierwszym spotkaniem klienta z badaniami, a w kolejnych etapach stanowią uzupełnienie badań ad-hoc. Dedykujemy je klientom poszukującym ciekawych i użytecznych danych dotyczących wybranych zjawisk marketingowych lub rynków.

Dojrzali konsumenci

Raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” daje kompleksową wiedzę na temat konsumentów po 60-tym roku życia oraz wskazówki, czego oczekuje ta grupa konsumentów. Raport obala wiele stereotypów – pokazuje m.in., że osoby z tej grupy wiekowej korzystają z nowych technologii, z bankowości internetowej i mobilnej, a także dokonują zakupów przez internet.

Sponsoring Monitor

Główną wartością raportu jest udostępnienie wiedzy na temat sponsoringu, jego postrzegania, potencjału dyscyplin, drużyn, sportowców i wydarzeń kulturalnych. Liczne rankingi i benchmarki czynią z opracowania kompendium managera marketingu sportowego.

Dziennikarze o bankach

W poniższym raporcie zebrane są wszystkie informacje przydatne w kształtowaniu jak najlepszych relacji pomiędzy firmą a środowiskiem dziennikarskim.

Café Monitor

Coroczny pomiar pokazuje trendy konsumenckie na rynku i pomaga graczom dostosować strategię biznesową do się potrzeb klientów. Raport podpowiada, jak ukierunkować działania marki w zakresie produktu, komunikacji i sprzedaży.

OOH Café

Kawę poza domem pije coraz więcej Polaków. Przybywa też kanałów sprzedaży, a ich udział w rynku zmienia się dynamicznie.

Monitor Promocji

Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów?

Monitor programów lojalnościowych

Który program lojalnościowych zyskuje a który traci na popularności? Jakie są zalety i wady programów? Dane z raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.

Posiłki w trasie

Wyniki badania to cenne wskazówki dla restauratorów oraz właścicieli sieci stacji paliwowych.

Badanie jakości obsługi na infoliniach bankowych i w kontakcie online

To raport dla wszystkich banków, które chciałyby poznać swoje mocne i słabe strony, zobaczyć, którą pozycję zajmują w stosunku do konkurencji i w jakich obszarach powinny dokonać poprawy.

Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków

Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.

ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

75 000 osób
zarejestrowanych w ePanel.pl

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Bądź na bieżąco!