+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) to w ARC Rynek i Opinia zespół zajmujący się przede wszystkim analizami i przetwarzaniem danych, ale także rozwojem zakresu oferowanych przez firmę metod analitycznych i tworzeniem narzędzi usprawniających pracę własną i innych zespołów.

Obecnie do LABu szukamy analityka lub analityczki.

Na tym stanowisku odnajdzie się zarówno osoba z doświadczeniem analitycznym, której niestraszne jest przetwarzanie danych i generowanie tabel, jak i osoba z doświadczeniem jako specjalista ds. przetwarzania danych, która nie boi się analiz i jest gotowa się ich nauczyć.

Co należałoby do Twoich zadań na tym stanowisku?

Przetwarzanie danych przy ilościowych projektach badawczych (sprawdzanie spójności logicznej odpowiedzi, ważenie danych, wszelkie przekształcenia danych potrzebne do przygotowania raportów tabelarycznych i analiz). Na tym etapie pracujemy głównie w IBM SPSS z użyciem języka poleceń i własnej kolekcji makr.

Generowanie raportów tabelarycznych (mamy do tego własne zaawansowane rozwiązania bazujące na środowisku SPSS i Excelu, które bardzo przyspieszają pracę).

Przeprowadzanie analiz – np. analiza czynnikowa, skalowanie wielowymiarowe, analiza korespondencji, korelacje, analiza regresji – w tym Shapley Value Regression lub wagi relatywne Johnsona, analiza segmentacyjna – jeśli niektóre z nich nie są Ci znane, nie musisz się obawiać, większości z nich można bardzo szybko się nauczyć – mamy do tego narzędzia i wzorce kodu (analizy prowadzimy głównie w R i SPSS) i możesz liczyć także na wsparcie Zespołu.

Samodzielna organizacja pracy własnej przy danym projekcie przydzielonym przez Kierownika Zespołu – w tym także zadbanie o zrozumienie się z badaczem, o uzyskanie wszystkich materiałów i wyjaśnień, doprecyzowanie co jest potrzebne (w tym jakie analizy), określenie czy jest to możliwe i prawidłowe, ustalanie i pilnowanie terminów przekazania poszczególnych wyników.

Z czasem w miarę zdobywania doświadczenia także wsparcie badaczy ilościowych (merytoryczne, doradcze – przede wszystkim konsultacje kwestionariuszy pod kątem spełnienia wymogów poszczególnych analiz lub doradzanie jakie analizy można będzie wykonać).

Czego od Ciebie oczekujemy?

Szukamy osób samodzielnych, cechujących się wysoką uważnością, umiejętnością skupienia i dobrą organizacją pracy własnej (planowanie, terminowość, sprawdzanie po sobie).

Jeśli:

znasz syntaks (język poleceń) SPSS w stopniu zapewniającym efektywne przetwarzanie danych,

masz doświadczenie w przetwarzaniu danych,

lubisz uczyć się nowych rzeczy i umiesz uczyć się na błędach,

potrafisz kreatywnie i proaktywnie rozwiązywać problemy,

nie stronisz od rozmowy by wyjaśnić niejasności i nieporozumienia,

dbasz nie tylko o siebie ale i o Zespół oraz o powodzenie projektu


to właśnie Ciebie szukamy!

Umiejętność programowania (zwłaszcza w języku R, Python lub VBA) oraz umiejętność tworzenia makr SPSS będą Twoimi dodatkowymi atutami.

Co Ci oferujemy?

Możliwość rozwoju dzięki ciekawym projektom oraz szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym dopasowanym do Twoich potrzeb.

Miłą atmosferę i zgrany zespół współpracowników.

Pracę w modelu hybrydowym (częściowo z biura, częściowo zdalnie), istnieje możliwość pracy w pełni zdalnie (np. dla osób spoza Warszawy) lub w pełni stacjonarnie.

Benefity pozapłacowe: opieka zdrowotna (LuxMed) oraz karta MultiSport.

Dobrą lokalizację biura (bezpośrednio przy metrze Plac Wilsona).

Prosimy o nadsyłanie CV z klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych na adres: praca@arc.com.pl z dopiskiem „analityk w LABie”

CV powinno zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

lub

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko i kolejne rekrutacje prowadzone przez firmę.”

O nas

ARC Rynek i Opinia to polska firma specjalizująca się w badaniach marketingowych. W ubiegłym roku obchodziliśmy swoje 30-lecie. Trzy dekady na rynku zapewnia nam bogactwo doświadczeń wyniesionych z projektów badawczych przeprowadzonych dla klientów z bardzo wielu branż, a także podmiotów publicznych i różnego rodzaju jednostek akademickich. Przez ten czas przeszliśmy wiele zmian, ale naszą stałą cechą jest mocny zespół i dobre relacje, jakie między nami panują.