+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Wyniki badań

Wyniki badań

Banki z najlepszymi biurami prasowymi

Banki z najlepszymi biurami prasowymi

Szybkość reakcji, dostępność oraz rzetelna i uczciwa komunikacja – to zdaniem dziennikarzy specjalizujących się w tematyce finansowej najważniejsze cechy dobrego biura prasowego banków. Najlepsze biura prasowe mają: mBank, ING Bank Śląski oraz BNP Paribas Bank Polska...

Czytaj więcej...
Handel internetowy pod lupą

Handel internetowy pod lupą

78% polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59% nie spotkało się podczas swoich zakupów z żadną formą oszustwa. Mimo tego konsumenci dostrzegają problemy w postaci np. fałszywych promocji czy komentarzy – wynika z...

Czytaj więcej...
Cięcie wydatków, mniej oszczędności

Cięcie wydatków, mniej oszczędności

Jak Polacy reagują na inflację, rosnące ceny i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodów, inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany...

Czytaj więcej...
Polacy chętnie korzystaliby z dark kitchens

Polacy chętnie korzystaliby z dark kitchens

72% Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku zamówiło jedzenie z dowozem. Dla 70% z nich nie ma znaczenia, czy restauracja, z której zamawiają dania jest tradycyjna czy ma tylko kuchnię. Najważniejsze jest ciekawe menu i darmowa dostawa. Przy pierwszym zamówieniu...

Czytaj więcej...
Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków

Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków

59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym aż 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą.  Niemal co czwarty Polak nie...

Czytaj więcej...

ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Bądź na bieżąco!