+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor programów lojalnościowych

Monitor programów lojalnościowych
Lojalność konsumentów to bardzo pożądana wartość dla marek. W poniższym raporcie prześwietlamy rynek programów lojalnościowych, dowiadujemy się, jakie cechy programów są pożądane przez klientów, co sprawia, że klienci korzystają bądź nie korzystają z programów. Dane z tego raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Znajomość i ocena programów, które pojawiły się w okresie ostatnich
    12 miesięcy
  • Ocena atrakcyjności udziału w programach lojalnościowych
  • Najbardziej ulubione programy lojalnościowe
  • Wpływ uczestniczenia w programie na zachowania zakupowe
  • Ocena sposobów angażowania uczestników w programach lojalnościowych (co czyni je najbardziej interesującymi w oczach klientów)
  • Oczekiwane benefity wynikające z uczestnictwa w programie lojalnościowym
  • Model korzystania z programów, współużytkowanie programów oraz stopień aktywności w programie (aktywni, wycofujący się, martwe dusze)
  • Aplikacje – bariery posiadania aplikacji programów oraz największe korzyści wskazywane przez użytkowników
  • Funkcje aplikacji, które są najczęściej wykorzystywane (w tym płatności)
  • Ocena funkcjonalności aplikacji
  • Rola aplikacji w procesie planowania zakupów
  • Przyczyny braku zainteresowania uczestnictwem w programach lojalnościowych oraz powody rezygnacji

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Badanie jest realizowane w miesiącach: lipiec-sierpień. Raport jest publikowany we wrześniu.

Metodologia i próba

Badanie ilościowe CATI i CAWI przeprowadzane na łącznej próbie 2200 osób.

OPIEKUN PROJEKTU

Sylwia Miszczyk

E sylwia.miszczyk@arc.com.pl
728 352 215

KEY ACCOUNT MANAGER

Marcin Powiłański

marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205

ARC Rynek i Opinia w liczbach

33 lata
doświadczenia

Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie

23 lata
ePanel.pl