Monitor programów lojalnościowych
Monitor programów lojalnościowych
Lojalność konsumentów to bardzo pożądana wartość dla marek. W poniższym raporcie prześwietlamy rynek programów lojalnościowych, dowiadujemy się, jakie cechy programów są pożądane przez klientów, co sprawia, że klienci korzystają bądź nie korzystają z programów. Dane z tego raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Znajomość i ocena programów, które pojawiły się w okresie ostatnich
12 miesięcy - Ocena atrakcyjności udziału w programach lojalnościowych
- Najbardziej ulubione programy lojalnościowe
- Wpływ uczestniczenia w programie na zachowania zakupowe
- Ocena sposobów angażowania uczestników w programach lojalnościowych (co czyni je najbardziej interesującymi w oczach klientów)
- Oczekiwane benefity wynikające z uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Model korzystania z programów, współużytkowanie programów oraz stopień aktywności w programie (aktywni, wycofujący się, martwe dusze)
- Aplikacje – bariery posiadania aplikacji programów oraz największe korzyści wskazywane przez użytkowników
- Funkcje aplikacji, które są najczęściej wykorzystywane (w tym płatności)
- Ocena funkcjonalności aplikacji
- Rola aplikacji w procesie planowania zakupów
- Przyczyny braku zainteresowania uczestnictwem w programach lojalnościowych oraz powody rezygnacji
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Badanie jest realizowane w miesiącach: lipiec-sierpień. Raport jest publikowany we wrześniu.
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CATI i CAWI przeprowadzane na łącznej próbie 2200 osób.
OPIEKUN PROJEKTU
Sylwia Miszczyk
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
ARC Rynek i Opinia w liczbach
33 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
23 lata
ePanel.pl