Café Monitor 2021
ZAKRES TEMATYCZNY
- Zachowania konsumenckie, w tym:
- odwiedzanie,
- czynniki wyboru sieci,
- preferencje,
- wysokość wydatków,
- okoliczności odwiedzania lokali
- preferencje w stosunku do oferty poza kawowej
- Znajomość i odwiedzanie lokali
- Ocena kącików kawowych i sklepów spożywczych serwujących kawę na wynos
- Wizerunek sieci
- Ocena lokali
- Komunikacja marketingowa
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest raz do roku.
Już jest dostępny raport z badania za 2021 rok!
Metodologia i próba
Badanie przeprowadzane jest na łącznej próbie około N=1700 osób. Badani to osoby w wieku 16-65 lat. Dobór próby zapewnia reprezentatywność wyników dla Polaków. W raporcie wyszczególnione są grupy osób, które piją kawę w kawiarniach sieciowych, w kącikach kawowych/gastronomicznych na stacjach paliw lub w sklepach typu convenience. Z zebranej próby wyróżnieni są mieszkańcy największych miast i okolic, aby umożliwić porównanie wyników do poprzednich edycji badania.
KONTAKT DO BADACZKI
Natalia Sieroń
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
E marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205
ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

70 000 osób
zarejestrowanych w ePanel.pl
