+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Dziennikarze o bankach

Dziennikarze o bankach
W ostatnich latach w sposób istotny zmienił się krajobraz mediowy w Polsce i na świecie. Rośnie liczba źródeł, z których można czerpać wiedzę, rośnie liczba publikacji, przybywa narzędzi do kontaktu między firmą a dziennikarzami. W poniższym raporcie zebrane są wszystkie informacje przydatne w kształtowaniu jak najlepszych relacji pomiędzy firmą a środowiskiem dziennikarskim. Można się z niego m.in. dowiedzieć, jakie oczekiwania mają kluczowi dziennikarze finansowi wobec banków i ich biur prasowych, jakie rodzaje kontaktu preferują, na czym im zależy, co jest dla nich szczególnie cenne, a co nieprzydatne. Jednocześnie działy komunikacji banków otrzymują od dziennikarzy informację dotyczącą oceny ich pracy.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Źródła informacji w pracy dziennikarzy
  • Kontakty dziennikarzy z biurami prasowymi banków
  • Ocena polityki informacyjnej banków
  • Pogłębione ocena biur prasowych banków
  • Wizerunek i oferta banków w opinii dziennikarzy

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Raport publikowany jest raz na dwa lata, w kwietniu. Najnowsza edycja raportu: kwiecień 2020.

Metodologia i próba

Badanie jest przeprowadzane metodą indywidualnych wywiadów standaryzowanych na próbie wybranych dziennikarzy specjalizujących się w tematyce finansowej, które kontaktują się z działami PR banków w ramach swojej pracy.

 

KEY ACCOUNT MANAGER

Marcin Powiłański

marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205

ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

70 000 osób
zarejestrowanych w ePanel.pl

Zapisz się do newslettera!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych