+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Sponsoring Monitor: Rok tenisa

Sponsoring Monitor: Rok tenisa

To był zdecydowanie rok tenisa ziemnego w świecie polskiego sportu. Patrząc od strony sponsoringowej – Iga Świątek i Hubert Hurkacz odnotowali w 2022 roku największe spośród wszystkich sportowców skoki znajomości spontanicznej i wspomaganej, a Iga Świątek znalazła się na podium wśród najbardziej znanych sportowców. Siedem spośród dziesięciu najważniejszych zdanie Polaków osiągnięć w polskim...

Czytaj więcej...
Jak seniorzy dbają o zdrowie?

Jak seniorzy dbają o zdrowie?

44% seniorów uważa, że ich stan zdrowia jest dobry lub bardzo dobry. Najlepiej oceniają swój stan zdrowia kobiety, młodsi seniorzy oraz seniorzy z wyższym wykształceniem. Z kolei starsi mężczyźni odwiedzają najczęściej lekarzy. Korzystanie z prywatnej opieki zdrowotnej to głównie domena młodszych seniorek, mieszkańców większych miast i osób z wyższym wykształceniem. Kobiety i najstarsi seniorzy...

Czytaj więcej...
Radar konsumencki: Najlepsze nastroje konsumenckie od czterech miesięcy

Radar konsumencki: Najlepsze nastroje konsumenckie od czterech miesięcy

W styczniu o 11 punktów podniósł się wskaźnik optymizmu polskich konsumentów. Lepiej niż w ciągu ostatnich miesięcy oceniamy naszą jakość życia – poprawa o 5 punktów. Wskaźnik dotyczący oceny sytuacji gospodarczej w Polsce, planowanych zakupów, stabilności zarobków czy stabilności zatrudnienia pozostał na niezmienionym poziomie w porównaniu do wyników sprzed miesiąca. Nadal najmniejsze obawy...

Czytaj więcej...
Niemal połowa seniorów robi zakupy przez internet

Niemal połowa seniorów robi zakupy przez internet

Raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia obala wiele stereotypów nt. konsumentów po 60-tym roku życia. Wyniki badania pokazują, że osoby z tej grupy wiekowej korzystają z nowych technologii, z bankowości internetowej i mobilnej, a także dokonują zakupów przez internet. Co piąta osoba w wieku emerytalnym jest czynna zawodowo. Globalne zjawiska demograficzne takie jak niski...

Czytaj więcej...
Analityk/ Analityczka/ Specjalista/ Specjalistka ds. przetwarzania danych poszukiwany(a)

Analityk/ Analityczka/ Specjalista/ Specjalistka ds. przetwarzania danych poszukiwany(a)

Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) to w ARC Rynek i Opinia zespół zajmujący się przede wszystkim analizami i przetwarzaniem danych, ale także rozwojem zakresu oferowanych przez firmę metod analitycznych i tworzeniem narzędzi usprawniających pracę własną i innych zespołów. Obecnie do LABu szukamy analityka lub analityczki. Na tym stanowisku odnajdzie się zarówno osoba z doświadczeniem...

Czytaj więcej...
Badacz ilościowy poszukiwany!

Badacz ilościowy poszukiwany!

Jesteś pasjonatem/ pasjonatką badań opinii? Cenisz różnorodność w pracy? Elastyczność czasowa jest dla Ciebie ważna? Jeżeli tak – zapraszamy do nas! Aktualnie poszukujemy do zespołu badawczego doświadczonego badacza ilościowego! Aplikuj, jeśli: Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w badaniach, niezależnie, czy w agencji badawczej czy po stronie klienta Znasz dobrze warsztat badawczy w technikach...

Czytaj więcej...
Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów

Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów

Liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych banków w badaniu satysfakcji zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia za 2022 rok został ING Bank Śląski. Na podium stanęły również Bank Millennium i mBank (2. Miejsce) i Santander Bank Polska (3. Miejsce). Te same banki oraz dodatkowo Alior Bank charakteryzują się również największą lojalnością swoich klientów. W 2022 roku średnia punktów...

Czytaj więcej...
Polacy o wyborze miejsca na mundial

Polacy o wyborze miejsca na mundial

68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania tego wydarzenia, a 34% – że ogranicza oglądanie tylko do wybranych, najważniejszych meczów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia....

Czytaj więcej...
Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Radar konsumencki ARC Rynek i Opinia: W ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje również, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej też (29% - wzrost o 6 p.p.) obawia się utraty pracy. Miesiąc po pierwszym pomiarze Radaru konsumenckiego powtórzyliśmy nasze...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach

ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach

Z przyjemnością informujemy, że po raz kolejny znaleźliśmy się w pierwszej piątce agencji badawczych w rankingu TOP Marka Magazynu Press oraz PSMM Monitoring&More jako jedna z najsilniejszych marek badawczych w mediach. Projekt TOP Marka jest realizowany od piętnastu lat. W ramach projektu tworzona jest lista 500 najsilniejszych marek w mediach. W tym roku organizatorzy projektu zanalizowali...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!