+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Badacz ilościowy poszukiwany!

Badacz ilościowy poszukiwany!

Jesteś pasjonatem/ pasjonatką badań opinii? Cenisz różnorodność w pracy? Elastyczność czasowa jest dla Ciebie ważna? Jeżeli tak – zapraszamy do nas! Aktualnie poszukujemy do zespołu badawczego doświadczonego badacza ilościowego! Aplikuj, jeśli: Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w badaniach, niezależnie, czy w agencji badawczej czy po stronie klienta Znasz dobrze warsztat badawczy w technikach...

Czytaj więcej...
Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów

Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów

Liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych banków w badaniu satysfakcji zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia za 2022 rok został ING Bank Śląski. Na podium stanęły również Bank Millennium i mBank (2. Miejsce) i Santander Bank Polska (3. Miejsce). Te same banki oraz dodatkowo Alior Bank charakteryzują się również największą lojalnością swoich klientów. W 2022 roku średnia punktów...

Czytaj więcej...
Polacy o wyborze miejsca na mundial

Polacy o wyborze miejsca na mundial

68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania tego wydarzenia, a 34% – że ogranicza oglądanie tylko do wybranych, najważniejszych meczów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia....

Czytaj więcej...
Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Polacy coraz bardziej pesymistyczni

Radar konsumencki ARC Rynek i Opinia: W ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje również, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej też (29% - wzrost o 6 p.p.) obawia się utraty pracy. Miesiąc po pierwszym pomiarze Radaru konsumenckiego powtórzyliśmy nasze...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach

ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach

Z przyjemnością informujemy, że po raz kolejny znaleźliśmy się w pierwszej piątce agencji badawczych w rankingu TOP Marka Magazynu Press oraz PSMM Monitoring&More jako jedna z najsilniejszych marek badawczych w mediach. Projekt TOP Marka jest realizowany od piętnastu lat. W ramach projektu tworzona jest lista 500 najsilniejszych marek w mediach. W tym roku organizatorzy projektu zanalizowali...

Czytaj więcej...
Co nas łączy? Badanie opinii Polaków

Co nas łączy? Badanie opinii Polaków

Rodzina, tradycja i język to trzy najważniejsze wartości, które łączą Polaków zdaniem ich samych. Z kolei najczęściej wskazywane cechy narodu polskiego to gościnność, zazdrość oraz skłonność do narzekania. 82% Polaków czuje dumę z przynależności do narodu polskiego, jednak 59% respondentów uważa, że obecnie nasz naród więcej dzieli niż łączy – tak wynika z najnowszego raportu ARC Rynek i Opinia...

Czytaj więcej...
Strach przed wzrostem cen, ale nie przed utratą pracy

Strach przed wzrostem cen, ale nie przed utratą pracy

Wysoka inflacja i nienadążające za nią zarobki to obecnie główne zmartwienia Polaków. Stan polskiej gospodarki negatywnie ocenia zdecydowana większość respondentów (80%), ponad połowa zamierza ograniczyć konsumpcję produktów i usług. Mimo tego niemal połowa badanych patrzy optymistycznie w przyszłość. Jedyne, czego Polacy w znacznie mniejszym stopniu się obawiają to utrata pracy (23%) – tak...

Czytaj więcej...
Dojrzali konsumenci (60+) – nowe badanie syndykatowe

Dojrzali konsumenci (60+) – nowe badanie syndykatowe

Jeszcze w tym roku dostępny będzie w naszej ofercie nowy raport syndykatowy, który dostarczy obszernej wiedzy na temat dojrzałych konsumentów. Jak spędzają czas? Jakie mają priorytety w życiu? Co jest dla nich istotne? Jakie mają plany? Jak dysponują swoim dochodem rozporządzalnym, czyli środkami pozostającymi im do dyspozycji po pokryciu wszystkich koniecznych wydatków? Jak konsumują media, w...

Czytaj więcej...
Polacy bardziej ufają promocjom

Polacy bardziej ufają promocjom

Inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38% versus 48% w 2021 roku) oraz kupowanie niepotrzebnych produktów (15% versus 21% w 2021 roku). Z roku na rok także coraz mniej konsumentów deklaruje, że zdarza im się robić zakupy nieplanowane tylko dlatego, że coś jest w...

Czytaj więcej...
Czy Polacy wrócą do kin?

Czy Polacy wrócą do kin?

Mimo, że 85% Polaków deklaruje, że interesuje się filmem, to aż 52% przyznaje, że w ciągu ostatniego roku nie było w kinie. Na ten stan rzeczy mają wpływ dwa czynniki – pandemia, która spowodowała, że Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin oraz rozwój platform streamingowych, z których korzysta już 66% badanych – tak wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!