Wyniki badań
Wyniki badań
Badania online na potrzeby prac naukowych
Autor: Michał Piechocki, Online Research Manager Badania opinii, zachowań czy postaw mogą znacznie wzbogacić pracę naukową z niejednej dziedziny – nie dotyczy to tylko takich dyscyplin jak socjologia, psychologia czy nauki ekonomiczne, gdzie w istocie takich...
Webinar: Badania opinii – po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych?
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego opowiemy, jak wykorzystać badania opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych. Webinar odbędzie się w środę, 21 kwietnia 2021 roku, w godz. 11.00-12.15 AGENDA W jakich sprawach...
Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR firmy?
Autorki: Magdalena Felczak, PR Manager oraz Karolina Knyziak, Project Manager w ARC Rynek i Opinia Jak sprawić, żeby nasz temat przebił się do mediów? Jak zainteresować nim dziennikarzy, którzy na co dzień są zasypywani informacjami prasowymi? Z codziennej praktyki...
W pandemii rzadziej uprawiamy sport
W roku pandemicznym o 12 p.p. spadł odsetek Polaków uprawiających sport. W 2020 roku średnia w tym zakresie wyniosła 69%, podczas gdy rok wcześniej odsetek ten stanowił 81%. Spadek dotyczy wszystkich grup wiekowych. Obecnie najwięcej osób uprawiających sport jest w...
Webinar: Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR?
11 marca 2021 roku odbył się webinar dotyczący wykorzystywania badań opinii w działaniach PR i CSR. W trakcie webinaru odpowiedzieliśmy na pytania: • Czy warto robić badania opinii na potrzeby komunikacji? • Jakie badania interesują media? • Co to znaczy dobry...
Jaka jest Polka? Polki pod badawczą lupą
Polki interesują się sportem i go uprawiają. Kawę poza domem piją najczęściej na stacji paliw. Lepiej oceniają firmy angażujące się społecznie i chętniej kupują produkty takich firm. Korzystają z programów lojalnościowych i są w nich aktywne. Coraz rzadziej jednak...
Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw
Udział stacji paliw i sklepów spożywczych w kawiarnianym torcie istotnie urósł w trakcie lockdownu. Z kolei udział kawiarni i lodziarni spadł niemal o połowę w stosunku do czasu sprzed COVID-19, zaś barów i restauracji – o 7 p.p. – wynika z badania OOH Café ARC...
Webinar „Badania online na potrzeby prac naukowych
Coraz częściej w pracach naukowych wykorzystywane są wyniki badań realizowanych z użyciem technik ankiet online. Bez wątpienia pandemia Covid-19 ograniczyła możliwość stosowania innych technik badań ankietowych, ale również zwiększyła się penetracja i częstość...
Polacy bardziej zainteresowani sportem
W „roku pandemicznym” odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie aż 90% Polaków łącznie przyznaje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego...
Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni
O 13 punktów procentowych wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na COVID-19 – takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41%) i ludzi młodych (44%) – wynika z...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
