Wyniki badań
Wyniki badań
Gdzie i jaką kawę kupują Polacy poza domem?
Najpopularniejszymi miejscami, w których kupujemy gotową do spożycia kawę są stacje paliw oraz sklepy spożywcze. Najczęściej wybieranymi rodzajami napojów są espresso, kawa latte/ latte macchiato oraz cappuccino. Co jeszcze wynika z najnowszego raportu OOH Café ARC...
30 lat ARC Rynek i Opinia
W tym roku nasza firma obchodzi swoje 30-lecie! To nas skłoniło do przemyśleń i podsumowań, jak polskie społeczeństwo się zmieniło w tym czasie i jak tym samym zmieniały się badania. Zapraszamy na opowieść w odcinkach, na podstawie rozmów z Adamem Czarneckim,...
Już jest najnowszy raport Sponsoring Monitor!
Co o sponsoringu myślą Polacy? Którzy sponsorzy sportu i wydarzeń kulturalnych są najbardziej znani? W jakim stopniu Polacy interesują się sportem i kulturą? Którzy sportowcy są najbardziej znani i lubiani? Jak zmienia się zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami...
Polacy o barierach w korzystaniu z energii odnawialnej
Co czwarty badany Polak nie jest przekonany, że korzystanie z energii ze źródeł odnawialnych przyczyni się do rozwiązania globalnych problemów związanych z klimatem. Ci, którzy wybierają energię odnawialną, robią to głównie ze względu na możliwe oszczędności. Zdaniem...
Banki z najwyższą satysfakcją i lojalnością klientów
Liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych banków w badaniu satysfakcji zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia za 2021 rok został ING Bank Śląski. Na podium stanęły również mBank, Bank Millennium, Alior Bank i Santander Bank Polska. Niemal ten sam zestaw...
Infolinie bankowe – dłużej poczekamy na połączenie z konsultantem
Z najnowszej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że średni wynik ogólnego rankingu infolinii bankowych spadł o 4,8 pkt w porównaniu z poprzednią falą badania i obecnie wynosi on 73,7 pkt na...
Zmiana stosunku Polaków do szczepień przeciwko COVID-19
Mieszkańcy Polski zmienili stosunek do szczepienia przeciwko wirusowi COVID-19 nawet o 180 stopni - wynika ze wspólnych badań Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Uniwersytetu Warszawskiego i agencji badawczej ARC Opinia i Rynek, zawartych we właśnie opublikowanej...
Chętnie świętujemy z rodziną i przyjaciółmi w domu
Świętowanie w domu cieszy się dużą popularnością – badani z całego świata przyznają, że wolą świętować specjalne okazje w domu (57%) niż w restauracji (43%). Podobnie ze spędzaniem czasu z bliskimi – wolimy wspólny posiłek we własnych czterech kątach (55%) niż wspólny...
14% badanych otrzymało podwyżkę wynagrodzenia w ciągu ostatnich 3 miesięcy
95% badanych Polaków jest zdania, że ceny będą dalej rosły, a 69% – że będzie to wzrost dynamiczny. Niemal co trzeci respondent próbuje na różne sposoby podnieść swoje przychody poprzez: szukanie dodatkowej pracy (19%), lepiej płatnej pracy (8%) czy pójście do...
O programach lojalnościowych nocą
Temat programów lojalnościowych badamy od ponad 10 lat. Tym razem dzielimy się spostrzeżeniami po realizacji najnowszego raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2021. Zapraszamy do obejrzenia nagrania z udziałem badaczek ARC Rynek i Opinia - Agnieszki Doktorskiej i...
ARC Rynek i Opinia w liczbach
30 lat
doświadczenia
350 000 osób
objętych rocznie badaniami
20 lat
ePanel.pl