+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw

Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw

Udział stacji paliw i sklepów spożywczych w kawiarnianym torcie istotnie urósł w trakcie lockdownu. Z kolei udział kawiarni i lodziarni spadł niemal o połowę w stosunku do czasu sprzed COVID-19, zaś barów i restauracji – o 7 p.p. – wynika z badania OOH Café ARC Rynek i Opinia. Obostrzenia pozwalające wyłącznie na serwowanie napojów i dań na wynos, a także praca zdalna spowodowały istotne...

Czytaj więcej...
Webinar „Badania online na potrzeby prac naukowych

Webinar „Badania online na potrzeby prac naukowych

Coraz częściej w pracach naukowych wykorzystywane są wyniki badań realizowanych z użyciem technik ankiet online. Bez wątpienia pandemia Covid-19 ograniczyła możliwość stosowania innych technik badań ankietowych, ale również zwiększyła się penetracja i częstość korzystania z internetu w Polsce ułatwiając też realizację badań online. Badania online mają zastosowanie nie tylko w projektach w...

Czytaj więcej...
Polacy bardziej zainteresowani sportem

Polacy bardziej zainteresowani sportem

W „roku pandemicznym” odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie aż 90% Polaków łącznie przyznaje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika...

Czytaj więcej...
Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni

Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni

O 13 punktów procentowych wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na COVID-19 – takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41%) i ludzi młodych (44%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Obecnie 45% badanych deklaruje, że chce się zaszczepić na COVID-19, zaś 16% Polaków cały czas nie wie,...

Czytaj więcej...
Banki z najwyższą satysfakcją klientów

Banki z najwyższą satysfakcją klientów

ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium uzyskały najwyższe wyniki w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków. Największą lojalnością odznaczają się klienci ING Banku Śląskiego. Oni też są najbardziej skłonni polecać jego produkty i usługi – tak wynika z najnowszego raportu Monitor satysfakcji klientów banków zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia. W 2020 roku średnia...

Czytaj więcej...
Najlepsze infolinie bankowe – wyniki badania

Najlepsze infolinie bankowe – wyniki badania

Z najnowszej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA. Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na...

Czytaj więcej...
Polacy nie wiedzą, czego mają się spodziewać po 2021 roku

Polacy nie wiedzą, czego mają się spodziewać po 2021 roku

67% Polaków uważa, że 2020 rok był jednym z najgorszych okresów w ich życiu. Co trzeci badany (31%) przyznaje, że stracił w tym roku zawodowo, a 43% respondentów twierdzi, że 2020 rok miał negatywny wpływ na ich życie osobiste. 37% Polaków uważa, że najbliższy rok będzie tak samo zły jak obecny. Co trzeci Polak przyznaje, że nie wie, czego ma się spodziewać po 2021 roku (35%), a 28% uważa, że...

Czytaj więcej...
Trzykrotnie więcej Polaków mogło przejść już COVID-19

Trzykrotnie więcej Polaków mogło przejść już COVID-19

Trzykrotnie więcej Polaków mogło przejść już COVID-19 Nawet trzykrotnie więcej Polaków w wieku 18-65 lat mogło przejść COVID-19 niż to podają statystki. Przyczyną jest rezygnacja z robienia testów, głównie ze względu na małą intensywność objawów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Według danych Ministerstwa Zdrowia 3,4% Polaków w wieku 18-65 lat...

Czytaj więcej...
Polacy niezdecydowani w kwestii szczepienia na COVID-19

Polacy niezdecydowani w kwestii szczepienia na COVID-19

Polacy niezdecydowani w kwestii szczepienia na COVID-19 Tylko 17% Polaków zamierza się zaszczepić na COVID-19 tak szybko jak to będzie możliwe, a 23% - dopiero po jakimś czasie. 38% badanych nie zamierza się szczepić w ogóle, a co piąty nie ma w tym temacie zdania – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i ARC Rynek i Opinia. Dużo bardziej sceptyczne w temacie szczepienia na...

Czytaj więcej...
Rośnie świadomość polskich konsumentów

Rośnie świadomość polskich konsumentów

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Ponad połowa z nas (57%) deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58%) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa. 59% badanych chętniej wybiera produkty krajowe niż z importu. W porównaniu z trzema europejskimi krajami – nasze postawy są bardziej świadome niż postawy Czechów, jednak mniej...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!