Wyniki badań
Wyniki badań
KartoGraf – nowe narzędzie badawcze ARC Rynek i Opinia
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia z początkiem maja br. wprowadził do swojego porfolio nowe narzędzie do badań jakościowych – KartoGraf. Jest to zestaw specjalnie przygotowanych w oparciu o technologię generatywnej sztucznej inteligencji ponad 70 kart...
Zdecydowana poprawa nastrojów konsumenckich przy ciągle wysokich oczekiwaniach inflacyjnych
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia porównał wartości indexu nastrojów konsumenckich za kwiecień tego roku w porównaniu z kwietniem zeszłego roku w ramach badania – Radar konsumencki. Porównanie pokazuje istotne zmiany na wskaźnikach dotyczących optymizmu...
Iga Świątek najbardziej lubianym polskim sportowcem, Robert Lewandowski najbardziej znanym
Lekki spadek zainteresowania sportem w zeszłym roku w stosunku do lat poprzednich zanotował w swoim badaniu instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Iga Świątek jest obok Kamila Stocha i Jakuba Błaszczykowskiego najbardziej ulubioną polską sportsmenką. Zainteresowanie...
Schrony i edukacja obronna. Polacy wobec zagrożenia rosyjską agresją
Budowa i remonty schronów powinny być priorytetem w zakresie działań w związku z możliwym zagrożeniem ze strony Federacji Rosyjskiej - tak wynika z najnowszego sondażu instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Gdyby zbliżała się wojna, pierwszym działaniem badanych...
4 na 5 Polaków negatywnie ocenia system ochrony zdrowia
Badanie IRIS: 41% dorosłych Polaków uważa, że działanie systemu ochrony zdrowia pogarsza się, a 38% jest zdania, że system jest w stanie kryzysu – łącznie składa się to na 79% niezadowolonych pacjentów. Za przyczynę tego stanu rzeczy 2/3 respondentów uznaje...
Mobilni, wymagający, umiarkowanie aktywni– Polacy w programach lojalnościowych
2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card. ARC...
Radar konsumencki maj: Polacy zaczynają wierzyć w spadek inflacji
Majowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia wykazało znaczną poprawę nastrojów konsumenckich w zakresie planowanych zakupów i oceny gospodarki przy jednoczesnym spadku w obszarze ogólnego optymizmu. W ramach badania Radar konsumencki...
Polacy mniej aktywni fizycznie
Od trzech lat utrzymuje się regres w uprawianiu sportu przez Polaków. Tylko co dziesiąty z uprawiających sport deklaruje, że robi to codziennie, zaś niemal połowa – kilka razy w miesiącu. Aktywności fizyczne podejmowane przez Polaków to najczęściej jazda na rowerze,...
Radar konsumencki marzec: Wzrost optymizmu konsumenckiego Polaków
Marcowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia przyniosło wzrosty w wielu obszarach. Polacy lepiej niż jeszcze miesiąc temu oceniają jakość swojego życia, mniej obawiają się dalszego wzrostu cen i są bardziej skłonni do zakupów....
Ukraińcy o życiu w Polsce
Ukraińcy mówiący o swoim życiu w Polsce znacznie częściej dostrzegają jego pozytywne strony niż negatywne. W pierwszej kolejności doceniają bezpieczeństwo, spokój, przyjaznych ludzi, dostępność pracy oraz rozwiniętą infrastrukturę. To, co im doskwiera to przede...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
