+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Jedzenie z dowozem globalnym trendem

Jedzenie z dowozem globalnym trendem

Co czwarty Polak zamawia obecnie częściej jedzenie z dowozem niż jeszcze 2 lata temu, jednak najwyższy wzrost korzystania z tej usługi widoczny jest w Hiszpanii. Średni rachunek za jedzenie na wynos jest w Polsce jednym z najniższych spośród badanych 21 krajów z całego świata. Polacy dziesięciokrotnie częściej odwiedzają restauracje typu fast food niż Szwajcarzy, chociaż dwa razy rzadziej niż...

Czytaj więcej...
Programy lojalnościowe w górę

Programy lojalnościowe w górę

Po kilku latach względnej stabilizacji na rynku programów lojalnościowych w tym roku nastąpił wzrost poziomu uczestnictwa w programach. Aktualnie blisko 2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Liderem na rynku pozostaje program „Moja Biedronka”, zaś najczęściej wskazywanym przez konsumentów jako ulubiony program jest Żappka – wynika z Monitora...

Czytaj więcej...
Globalny smart shopping

Globalny smart shopping

64% mieszkańców z 21 krajów z całego świata przyznaje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą. Niemal co trzecia osoba (31%) po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze w celu zaoszczędzenia. Znacznie niższy odsetek osób (37%) planuje posiłki na cały tydzień. Co trzeci badany deklaruje, że podczas pandemii zaczął robić zakupy spożywcze online – wynika z...

Czytaj więcej...
Polacy obawiają się zmian klimatycznych

Polacy obawiają się zmian klimatycznych

86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne jak i działania człowieka. Skutkiem globalnego ocieplenia najczęściej zauważanym przez Polaków jest występowanie większej ilości ekstremalnych zjawisk pogodowych i ich następstw, takich jak powodzie czy pożary (72%). Polacy...

Czytaj więcej...
Monitor Promocji: Obniżki cen tracą na popularności

Monitor Promocji: Obniżki cen tracą na popularności

Na przestrzeni ostatnich pięciu lat wiele rodzajów promocji straciło na popularności, w tym przez lata najbardziej znana i lubiana obniżka cen. Zyskały natomiast m.in. loterie i możliwość zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy produkt nie daje efektów – wynika z najnowszej edycji raportu Monitor Promocji. Zainteresowanie promocjami wśród polskich konsumentów jest wciąż wysokie, chociaż w ciągu...

Czytaj więcej...
Kto i dlaczego nie chce się szczepić na COVID-19?

Kto i dlaczego nie chce się szczepić na COVID-19?

Co trzeci Polak (32%) w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić na COVID-19. Aż 27% badanych deklaruje, że nic nie przekona ich do zmiany zdania, a 5% dopuszcza pewne argumenty, które mogłyby ich przekonać do zmiany decyzji – wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Co dziesiąty Polak planuje zaszczepić...

Czytaj więcej...
Niedzielne zakupy Polaków

Niedzielne zakupy Polaków

50% Polaków chciałoby w większym stopniu przywrócić handel w niedzielę – wynika z naszego najnowszego badania. Najwięcej zwolenników łagodzenia zakazu jest w najmłodszej grupie wiekowej 18-24 lata (72%). Najbardziej optymalnym rozwiązaniem zdaniem respondentów byłyby dwie handlowe niedziele w miesiącu. Wyniki naszego badania pokazują, że akceptacja dla ograniczenia handlu w niedzielę jest spora...

Czytaj więcej...
Kawa coraz częściej z lodziarni

Kawa coraz częściej z lodziarni

Odsetek osób pijących kawę poza domem jest już niemal taki sam jak przed pandemią. Po gorszym roku pandemicznym Polacy wrócili do spożywania kawy na mieście – obecnie odsetek osób pijących kawę poza domem wynosi 49%. Nadal najpopularniejszymi miejscami spożywania kawy poza domem są kąciki kawowe na stacjach paliw, jednak w porównaniu z poprzednimi latami nieco straciły na popularności – wynika z...

Czytaj więcej...
Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki

Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki

91% Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że ceny w ostatnim czasie skoczyły w górę, szczególne dotyczy to żywności, benzyny, opłat za mieszkanie, gastronomii i materiałów budowlanych. Za główne przyczyny tego wzrostu Polacy uważają chęć przedsiębiorców do odrobienia strat po pandemii, politykę gospodarczą rządu oraz niestabilną sytuację gospodarczą po pandemii. Reakcją badanych na rosnące ceny jest...

Czytaj więcej...
85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie

85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie

Z najnowszego badania satysfakcji naszych klientów wynika, że ze współpracy z ARC Rynek bardzo zadowolonych jest 85% naszych klientów. Badani cenią we współpracy z nami przede wszystkim elastyczność (90%), zaangażowanie badacza lub zespołu w dostarczenie tego, czego potrzebuje klient (86%) oraz dotrzymywanie terminów (85%). W badaniu zapytaliśmy też, czy pandemia wpłynęła na jakość naszej pracy....

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!