+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta…

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta…

Karolina Knyziak, Project Manager w ARC Rynek i OpiniaZakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?Kilka tygodni temu zrealizowaliśmy projekt badawczy oparty na pomiarze emocji, jakie...

Czytaj więcej...
Polacy a badania profilaktyczne

Polacy a badania profilaktyczne

Co czwarty Polak nie wie, czy dla osób w jego wieku są zalecane jakieś badania profilaktyczne. Największą świadomość związaną z tego rodzaju badaniami mają osoby powyżej 50-tego roku życia. Najczęściej wskazywane jako konieczne do wykonania jest badanie piersi. Co dziesiąty Polak nie planuje robić badań profilaktycznych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.55% Polaków twierdzi, że w ich wieku...

Czytaj więcej...
Polacy chcą opakowań zwrotnych

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Z sondażu ARC Rynek i Opinia jasno wynika, że Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.  84% Polaków deklaruje, że gdyby były dostępne produkty w opakowaniach zwrotnych, chętnie by z nich...

Czytaj więcej...
Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

ING Bank Śląski, Bank Millennium i Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków. Zgodnie z wynikami tegorocznego badania satysfakcji klientów detalicznych aż pięć banków otrzymuje tytuł „Bank doceniony przez klientów”. Są to: ING Bank Śląski, Bank Millennium, Bank Pocztowy, Getin Bank i Santander Bank Polska.Warto podkreślić, że dwa z nich – Bank...

Czytaj więcej...
Który bank ma najlepszą infolinię?


Który bank ma najlepszą infolinię?


Z XX fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Z kolei pod względem kontaktu przez e-mail oraz formularz na stronie www pierwsze miejsce zajął PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół...

Czytaj więcej...
Polacy nie mają czasu na kulturę

Polacy nie mają czasu na kulturę

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami kultury, które najbardziej interesują Polaków są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z najnowszego badania...

Czytaj więcej...
Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Filip Owczarek, Senior Insight ManangerCustomer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą,...

Czytaj więcej...
Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci?  


Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci?  


Z badania Monitor Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w swoich zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to Pasywni, dla których promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu.  Nie każdy Polak ma taki sam stosunek do zakupów i promocji, nie każdego...

Czytaj więcej...
Co trzeci Polak nie segreguje śmieci


Co trzeci Polak nie segreguje śmieci


Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.Edukacja ekologiczna w Polsce wymaga...

Czytaj więcej...
Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci  

Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci  

Zanieczyszczenie powietrza, a dokładnie pyły zawieszone PM2,5 i PM10 stanowiące kluczową grupę czynników wpływających na formowanie się zjawiska smogu, ma negatywny wpływ na zdrowie dzieci. Wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską jasno pokazują, że w miejscach z najwyższym...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!