+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Izolacja nam nie służy

Izolacja nam nie służy

Polacy są w czołówce narodów, które bardzo odczuwają izolację społeczną spowodowaną koronawirusem, jak również ograniczenia dotychczasowego stylu życia. Jesteśmy też społeczeństwem, które najrzadziej wskazuje, że fizycznie i psychicznie czuje się tak samo dobrze w trakcie izolacji, jak przed nią. Obawiamy się utraty pracy oraz obniżki wynagrodzenia, ale nie wprowadziliśmy jeszcze żadnych...

Czytaj więcej...

Zakupy żywności w dobie koronawirusa

39% Polaków przyznało, że w obliczu rozprzestrzeniania się koronawirusa zwiększyło zakupy żywności. Co piąty Polak częściej niż dotychczas decydował się na zakup żywności wyprodukowanej w Polsce. Niemal połowa Polaków (44%) nie obawia się znaczących ograniczeń w dostępności żywności – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka Szkoły Głównej Gospodarstwa...

Czytaj więcej...
Koronawirus – najbardziej ufamy lekarzom

Koronawirus – najbardziej ufamy lekarzom

Polacy pytani o to, komu najbardziej ufają w kwestii informacji o koronawirusie zdecydowanie przyznają, że lekarzom. Na kolejnych miejscach znaleźli się naukowcy oraz Światowa Organizacja Zdrowia WHO – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. W zalewie informacji na temat koronawirusa, jego rozprzestrzeniania się oraz skutków zdrowotnych Polacy stawiają na wiadomości płynące od lekarzy i naukowców....

Czytaj więcej...
Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona, dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy jest prosta – centrum musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd. Polacy pytani o potencjalne nowości w centrach handlowych najczęściej wskazywali na potrzebę większej różnorodności marek, w tym dostępności marek obecnych teraz wyłącznie w...

Czytaj więcej...
Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi


Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi


Krzysztof Szczerbacz, Kierownik Zespołu BadawczegoŻyjemy w coraz bardziej konkurencyjnym świecie, przepływ informacji odbywa się coraz szybciej, wszyscy chcemy wiedzieć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Dla podmiotów gospodarczych coraz istotniejsze staje się natychmiastowe i właściwe rozpoznanie opinii klientów i błyskawiczna reakcja na nie, zwłaszcza, jeśli klienci mają negatywne...

Czytaj więcej...
Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet  

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet  

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych, jednak są dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widać większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań. Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring...

Czytaj więcej...
Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta…

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta…

Karolina Knyziak, Project Manager w ARC Rynek i OpiniaZakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?Kilka tygodni temu zrealizowaliśmy projekt badawczy oparty na pomiarze emocji, jakie...

Czytaj więcej...
Polacy a badania profilaktyczne

Polacy a badania profilaktyczne

Co czwarty Polak nie wie, czy dla osób w jego wieku są zalecane jakieś badania profilaktyczne. Największą świadomość związaną z tego rodzaju badaniami mają osoby powyżej 50-tego roku życia. Najczęściej wskazywane jako konieczne do wykonania jest badanie piersi. Co dziesiąty Polak nie planuje robić badań profilaktycznych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.55% Polaków twierdzi, że w ich wieku...

Czytaj więcej...
Polacy chcą opakowań zwrotnych

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Z sondażu ARC Rynek i Opinia jasno wynika, że Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.  84% Polaków deklaruje, że gdyby były dostępne produkty w opakowaniach zwrotnych, chętnie by z nich...

Czytaj więcej...
Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

ING Bank Śląski, Bank Millennium i Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków. Zgodnie z wynikami tegorocznego badania satysfakcji klientów detalicznych aż pięć banków otrzymuje tytuł „Bank doceniony przez klientów”. Są to: ING Bank Śląski, Bank Millennium, Bank Pocztowy, Getin Bank i Santander Bank Polska.Warto podkreślić, że dwa z nich – Bank...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!