Wyniki badań
Wyniki badań
Kto i dlaczego nie chce się szczepić na COVID-19?
Co trzeci Polak (32%) w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić na COVID-19. Aż 27% badanych deklaruje, że nic nie przekona ich do zmiany zdania, a 5% dopuszcza pewne argumenty, które mogłyby ich przekonać do zmiany decyzji – wynika z badania...
Niedzielne zakupy Polaków
50% Polaków chciałoby w większym stopniu przywrócić handel w niedzielę – wynika z naszego najnowszego badania. Najwięcej zwolenników łagodzenia zakazu jest w najmłodszej grupie wiekowej 18-24 lata (72%). Najbardziej optymalnym rozwiązaniem zdaniem respondentów byłyby...
Kawa coraz częściej z lodziarni
Odsetek osób pijących kawę poza domem jest już niemal taki sam jak przed pandemią. Po gorszym roku pandemicznym Polacy wrócili do spożywania kawy na mieście – obecnie odsetek osób pijących kawę poza domem wynosi 49%. Nadal najpopularniejszymi miejscami spożywania kawy...
Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki
91% Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że ceny w ostatnim czasie skoczyły w górę, szczególne dotyczy to żywności, benzyny, opłat za mieszkanie, gastronomii i materiałów budowlanych. Za główne przyczyny tego wzrostu Polacy uważają chęć przedsiębiorców do odrobienia strat...
85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie
Z najnowszego badania satysfakcji naszych klientów wynika, że ze współpracy z ARC Rynek bardzo zadowolonych jest 85% naszych klientów. Badani cenią we współpracy z nami przede wszystkim elastyczność (90%), zaangażowanie badacza lub zespołu w dostarczenie tego, czego...
Gotowy posiłek to najczęściej fast food
Restauracja typu fast-food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki. Kolejne pod względem popularności są w równym stopniu restauracje, stacje benzynowe oraz sklepy convenience czy piekarnie. Z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia w...
Wakacje w Polsce, mimo że drogo
47% Polaków planuje spędzić urlop wyłącznie w Polsce, a 18% w Polsce i za granicą lub tylko za granicą. Co czwarty Polak w ogóle w tym roku nie planuje wyjazdu na wakacje. Blisko połowa badanych jest przekonanych, że tegoroczne ceny wyjazdów wakacyjnych są wyższe niż...
Shopping online – jak Polacy kupują odzież i obuwie podczas pandemii?
Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany zmniejszył w czasie pandemii wydatki na odzież, a co czwarty – na obuwie. Miejscem najczęściej kojarzonym spontanicznie z zakupem...
„Shopping online … Jak Polacy kupują odzież i obuwie w czasie pandemii?” – zapraszamy na bezpłatny webinar 13.05. o godz. 10.00
Czy i jak Polacy kupowali odzież i obuwie w czasie pandemii? Gdzie najczęściej dokonywali zakupów? Czy starsze pokolenie też się przekonało do zakupów online? Na te pytania odpowiada nasz najnowszy raport, którego premiera już wkrótce. Pandemia koronawirusa,...
Webinar “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” – nagranie
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podczas którego Adam Ciołek, nasz Project Manager przedstawił wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. W webinarze...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
