Wydarzenia
Wydarzenia
COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień
Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osóbw zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej...
ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy
Zapraszamy na spotkanie z nami podczas XXI Kongresu Badaczy organizowanego przez PTBRiO w dniach 22-23.10.2020.Gdzie się znajdziemy? Sesja „Człowiek w świecie algorytmów” Czy zaufać sztucznej inteligencji? – perspektywa konsumenta Wojciech Trzebiński (Szkoła...
O programach lojalnościowych nocą…
Rozmowa z Agnieszką Doktorską, Senior Project Managerką z ARC Rynek i Opinia, autorką raportu Monitor Programów Lojalnościowych. Zachęcamy do obejrzenia:https://www.youtube.com/watch?v=X9mMmCDsQXs
Pandemia uczy nas higieny
37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i...
Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych
Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś...
Polacy niechętni telemedycynie
Polacy wolą medycynę tradycyjną od telemedycyny. Trzy czwarte badanych twierdzi, że telemedycyna nie zastąpi osobistego kontaktu z lekarzem, niemal połowa uważa, że wizyty telefoniczne lub online są nieskuteczne, a lekarze mniej się podczas takich wizyt starają. Takie...
ARC Rynek i Opinia partnerem strategicznym Superbrands
ARC Rynek i Opinia od wielu lat współpracuje z Superbrands jako partner strategiczny, realizując największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące...
Sponsoring esportu
Prawie 2 miliony osób powyżej 15-tego roku życia ma kontakt z esportem. Esport ma swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring esportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna sponsorów...
Kawa „na mieście” w czasach pandemii
Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy „na mieście”. Obecnie pijemy kawę w większym stopniu „przy okazji” zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem spadł o...
Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie
Połowa Polaków przyznaje, że bardzo poważnie traktuje pandemię. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii....
ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
