+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Kto i dlaczego nie chce się szczepić na COVID-19?

Kto i dlaczego nie chce się szczepić na COVID-19?

Co trzeci Polak (32%) w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić na COVID-19. Aż 27% badanych deklaruje, że nic nie przekona ich do zmiany zdania, a 5% dopuszcza pewne argumenty, które mogłyby ich przekonać do zmiany decyzji – wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Co dziesiąty Polak planuje zaszczepić...

Czytaj więcej...
Niedzielne zakupy Polaków

Niedzielne zakupy Polaków

50% Polaków chciałoby w większym stopniu przywrócić handel w niedzielę – wynika z naszego najnowszego badania. Najwięcej zwolenników łagodzenia zakazu jest w najmłodszej grupie wiekowej 18-24 lata (72%). Najbardziej optymalnym rozwiązaniem zdaniem respondentów byłyby dwie handlowe niedziele w miesiącu. Wyniki naszego badania pokazują, że akceptacja dla ograniczenia handlu w niedzielę jest spora...

Czytaj więcej...
Kawa coraz częściej z lodziarni

Kawa coraz częściej z lodziarni

Odsetek osób pijących kawę poza domem jest już niemal taki sam jak przed pandemią. Po gorszym roku pandemicznym Polacy wrócili do spożywania kawy na mieście – obecnie odsetek osób pijących kawę poza domem wynosi 49%. Nadal najpopularniejszymi miejscami spożywania kawy poza domem są kąciki kawowe na stacjach paliw, jednak w porównaniu z poprzednimi latami nieco straciły na popularności – wynika z...

Czytaj więcej...
Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki

Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki

91% Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że ceny w ostatnim czasie skoczyły w górę, szczególne dotyczy to żywności, benzyny, opłat za mieszkanie, gastronomii i materiałów budowlanych. Za główne przyczyny tego wzrostu Polacy uważają chęć przedsiębiorców do odrobienia strat po pandemii, politykę gospodarczą rządu oraz niestabilną sytuację gospodarczą po pandemii. Reakcją badanych na rosnące ceny jest...

Czytaj więcej...
85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie

85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie

Z najnowszego badania satysfakcji naszych klientów wynika, że ze współpracy z ARC Rynek bardzo zadowolonych jest 85% naszych klientów. Badani cenią we współpracy z nami przede wszystkim elastyczność (90%), zaangażowanie badacza lub zespołu w dostarczenie tego, czego potrzebuje klient (86%) oraz dotrzymywanie terminów (85%). W badaniu zapytaliśmy też, czy pandemia wpłynęła na jakość naszej pracy....

Czytaj więcej...
Gotowy posiłek to najczęściej fast food

Gotowy posiłek to najczęściej fast food

Restauracja typu fast-food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki. Kolejne pod względem popularności są w równym stopniu restauracje, stacje benzynowe oraz sklepy convenience czy piekarnie. Z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia w kwietniu tego roku przed otwarciem gastronomii i obecnie, już po jej otwarciu wynika, że obecnie częściej zamawiamy posiłki na miejscu...

Czytaj więcej...
Wakacje w Polsce, mimo że drogo

Wakacje w Polsce, mimo że drogo

47% Polaków planuje spędzić urlop wyłącznie w Polsce, a 18% w Polsce i za granicą lub tylko za granicą. Co czwarty Polak w ogóle w tym roku nie planuje wyjazdu na wakacje. Blisko połowa badanych jest przekonanych, że tegoroczne ceny wyjazdów wakacyjnych są wyższe niż przed pandemią. Niemal co trzeci respondent przyznaje, że pandemia koronawirusa ma wpływ na tegoroczny wybór kierunku wypoczynku....

Czytaj więcej...
Shopping online – jak Polacy kupują odzież i obuwie podczas pandemii?

Shopping online – jak Polacy kupują odzież i obuwie podczas pandemii?

Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany zmniejszył w czasie pandemii wydatki na odzież, a co czwarty – na obuwie. Miejscem najczęściej kojarzonym spontanicznie z zakupem odzieży online jest Allegro, a z obuwiem – CCC. Respondenci, którzy nie kupują odzieży i obuwia online najczęściej jako przyczynę...

Czytaj więcej...
„Shopping online … Jak Polacy kupują odzież i obuwie w czasie pandemii?” – zapraszamy na bezpłatny webinar 13.05. o godz. 10.00

„Shopping online … Jak Polacy kupują odzież i obuwie w czasie pandemii?” – zapraszamy na bezpłatny webinar 13.05. o godz. 10.00

Czy i jak Polacy kupowali odzież i obuwie w czasie pandemii? Gdzie najczęściej dokonywali zakupów? Czy starsze pokolenie też się przekonało do zakupów online?  Na te pytania odpowiada nasz najnowszy raport, którego premiera już wkrótce. Pandemia koronawirusa, która dotarła oficjalnie do Europy na początku 2020 roku, w istotny sposób zmieniła funkcjonowanie wielu branż. Jedne poniosły...

Czytaj więcej...
Webinar “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” – nagranie

Webinar “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” – nagranie

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podczas którego Adam Ciołek, nasz Project Manager przedstawił wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. W webinarze udział wzięli również: Jacek Kotarbiński - uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!