Aktualności
Aktualności
Wakacje w Polsce, mimo że drogo
47% Polaków planuje spędzić urlop wyłącznie w Polsce, a 18% w Polsce i za granicą lub tylko za granicą. Co czwarty Polak w ogóle w tym roku nie planuje wyjazdu na wakacje. Blisko połowa badanych jest przekonanych, że tegoroczne ceny wyjazdów wakacyjnych są wyższe niż przed pandemią. Niemal co trzeci respondent przyznaje, że pandemia koronawirusa ma wpływ na tegoroczny wybór kierunku wypoczynku....
Shopping online – jak Polacy kupują odzież i obuwie podczas pandemii?
Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany zmniejszył w czasie pandemii wydatki na odzież, a co czwarty – na obuwie. Miejscem najczęściej kojarzonym spontanicznie z zakupem odzieży online jest Allegro, a z obuwiem – CCC. Respondenci, którzy nie kupują odzieży i obuwia online najczęściej jako przyczynę...
„Shopping online … Jak Polacy kupują odzież i obuwie w czasie pandemii?” – zapraszamy na bezpłatny webinar 13.05. o godz. 10.00
Czy i jak Polacy kupowali odzież i obuwie w czasie pandemii? Gdzie najczęściej dokonywali zakupów? Czy starsze pokolenie też się przekonało do zakupów online? Na te pytania odpowiada nasz najnowszy raport, którego premiera już wkrótce. Pandemia koronawirusa, która dotarła oficjalnie do Europy na początku 2020 roku, w istotny sposób zmieniła funkcjonowanie wielu branż. Jedne poniosły...
Webinar “Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” – nagranie
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podczas którego Adam Ciołek, nasz Project Manager przedstawił wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. W webinarze udział wzięli również: Jacek Kotarbiński - uznany autorytet i praktyk marketingu, ekonomista, autor wielu książek i publikacji...
Badania online na potrzeby prac naukowych
Autor: Michał Piechocki, Online Research Manager Badania opinii, zachowań czy postaw mogą znacznie wzbogacić pracę naukową z niejednej dziedziny – nie dotyczy to tylko takich dyscyplin jak socjologia, psychologia czy nauki ekonomiczne, gdzie w istocie takich badań robi się najwięcej, ale także nauk medycznych, przyrodniczych. Wyniki badań czasami są wręcz konieczne, aby potwierdzić lub...
Webinar: Badania opinii – po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych?
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego opowiemy, jak wykorzystać badania opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych. Webinar odbędzie się w środę, 21 kwietnia 2021 roku, w godz. 11.00-12.15 AGENDA W jakich sprawach i w jakim celu wykorzystuje się badania opinii publicznej dotyczące znaku towarowego?Jak przygotować i przeprowadzić badanie...
Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR firmy?
Autorki: Magdalena Felczak, PR Manager oraz Karolina Knyziak, Project Manager w ARC Rynek i Opinia Jak sprawić, żeby nasz temat przebił się do mediów? Jak zainteresować nim dziennikarzy, którzy na co dzień są zasypywani informacjami prasowymi? Z codziennej praktyki wiemy, że to zadanie coraz trudniejsze, a nie zawsze mamy do dyspozycji przełomową wiadomość, o której chciałby usłyszeć świat … Z...
W pandemii rzadziej uprawiamy sport
W roku pandemicznym o 12 p.p. spadł odsetek Polaków uprawiających sport. W 2020 roku średnia w tym zakresie wyniosła 69%, podczas gdy rok wcześniej odsetek ten stanowił 81%. Spadek dotyczy wszystkich grup wiekowych. Obecnie najwięcej osób uprawiających sport jest w najmłodszej grupie wiekowej – 87%, najmniej zaś w najstarszej (55-65 lat) – 54%. Najpopularniejszymi dyscyplinami są od lat: jazda...
Webinar: Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR?
11 marca 2021 roku odbył się webinar dotyczący wykorzystywania badań opinii w działaniach PR i CSR. W trakcie webinaru odpowiedzieliśmy na pytania: • Czy warto robić badania opinii na potrzeby komunikacji? • Jakie badania interesują media? • Co to znaczy dobry temat? • Dlaczego wiarygodność ma takie znaczenie? • Czy badania opinii muszą być drogie? I ile naprawdę kosztują? • Ile czasu trwa...
Jaka jest Polka? Polki pod badawczą lupą
Polki interesują się sportem i go uprawiają. Kawę poza domem piją najczęściej na stacji paliw. Lepiej oceniają firmy angażujące się społecznie i chętniej kupują produkty takich firm. Korzystają z programów lojalnościowych i są w nich aktywne. Coraz rzadziej jednak uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną. Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 roku straciła zawodowo,...