+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osóbw zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej pozytywny. Niemal połowa z nas bardziej obawia się obecnie infekcji górnych dróg oddechowych niż przed pandemią – wynika z...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

Zapraszamy na spotkanie z nami podczas XXI Kongresu Badaczy organizowanego przez PTBRiO w dniach 22-23.10.2020.Gdzie się znajdziemy? Sesja „Człowiek w świecie algorytmów” Czy zaufać sztucznej inteligencji? – perspektywa konsumenta Wojciech Trzebiński (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Michał Piechocki (ARC Rynek i Opinia) Czwartek, 22.10, godz. 13.15 Sesja „Między wiedzą a...

Czytaj więcej...
Pandemia uczy nas higieny

Pandemia uczy nas higieny

37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i pogrzebach oraz w środkach komunikacji miejskiej – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia,...

Czytaj więcej...
Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych

Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych

Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynikaz najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia. Odsetek...

Czytaj więcej...
Polacy niechętni telemedycynie

Polacy niechętni telemedycynie

Polacy wolą medycynę tradycyjną od telemedycyny. Trzy czwarte badanych twierdzi, że telemedycyna nie zastąpi osobistego kontaktu z lekarzem, niemal połowa uważa, że wizyty telefoniczne lub online są nieskuteczne, a lekarze mniej się podczas takich wizyt starają. Takie opinie są powszechne, niezależnie od grupy wiekowej – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Pandemia niejako wymusiła...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia partnerem strategicznym Superbrands

ARC Rynek i Opinia partnerem strategicznym Superbrands

ARC Rynek i Opinia od wielu lat współpracuje z Superbrands jako partner strategiczny, realizując największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.  Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce,...

Czytaj więcej...
Sponsoring esportu

Sponsoring esportu

Prawie 2 miliony osób powyżej 15-tego roku życia ma kontakt z esportem. Esport ma swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring esportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna sponsorów esportu i pozytywnie ich ocenia przez pryzmat sponsorowania. Spontanicznie widzowie esportu najczęściej jako sponsorów wymieniają marki:...

Czytaj więcej...
Kawa „na mieście” w czasach pandemii

Kawa „na mieście” w czasach pandemii

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy „na mieście”. Obecnie pijemy kawę w większym stopniu „przy okazji” zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem spadł o 9 p.p. odsetek osób pijących kawę „na mieście”, mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z tegorocznego raportu Cafe...

Czytaj więcej...
Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie

Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie

Połowa Polaków przyznaje, że bardzo poważnie traktuje pandemię. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii. Jednocześnie dostrzegamy też jej pozytywne skutki – główne to: większa dbałość o higienę oraz więcej czasu spędzonego z rodziną – wynika z...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!