+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Rośnie świadomość polskich konsumentów

Rośnie świadomość polskich konsumentów

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Ponad połowa z nas (57%) deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58%) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa. 59% badanych chętniej wybiera produkty krajowe niż z importu. W porównaniu z trzema europejskimi krajami – nasze postawy są bardziej świadome niż postawy Czechów, jednak mniej...

Czytaj więcej...
Marka i jej siła

Marka i jej siła

Krzysztof Szczerbacz, kierownik zespołu w ARC Rynek i Opinia Co to znaczy, że marka jest silna? Czy wystarczy, że jest znana? A może przede wszystkim budzi emocje? Siła marki to bardzo złożone pojęcie. Silna marka to taka, która jest znana szerokiej rzeszy konsumentów, niesie ze sobą określoną wartość dla konsumenta, to w końcu marka lubiana i polecana. Jako partner badawczy Superbrands w ARC...

Czytaj więcej...
COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji 

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji 

Co czwarty Polak przyznaje, że od marca rzadziej przechodził infekcje górnych dróg oddechowych niż jeszcze rok temu. Tylko 8% badanych twierdzi, że chorowało częściej. Środki mające zapobiegać COVID-19 chronią nas też przed innymi wirusami – wynikaz badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia.  Tylko 7% badanych od marca miało infekcję związaną z ogólnym...

Czytaj więcej...
Szkoła oceniana na 3 z plusem

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Rodzice dzieci w wieku szkolnym oceniają polską edukację na dostateczny z plusem (3,4). Dotyczy to zarówno szkół podstawowych jak i średnich. 51% rodziców uważa, że system edukacji w Polsce wymaga istotnych zmian. Kobiety są w tym zakresie nieco bardziej krytyczne – 55% z nich uważa, że istotne zmiany są konieczne. Blisko połowa rodziców uważa, że polska szkoła nastawiona jest na teorię,...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

Z przyjemnością informujemy, że nasza firma znalazła się w XIII edycji rankingu najsilniejszych marek w mediach – Top Marka 2020, który przygotowuje miesięcznik PRESS oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. ARC Rynek i Opinia zajęło 6-te miejsce wśród firm badawczych oraz 359-te w rankingu 500 najpopularniejszych marek. Ranking objął 500 brandów z 50 branż. W ramach każdej branży wyselekcjonowano...

Czytaj więcej...
COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osóbw zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej pozytywny. Niemal połowa z nas bardziej obawia się obecnie infekcji górnych dróg oddechowych niż przed pandemią – wynika z...

Czytaj więcej...
ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

Zapraszamy na spotkanie z nami podczas XXI Kongresu Badaczy organizowanego przez PTBRiO w dniach 22-23.10.2020.Gdzie się znajdziemy? Sesja „Człowiek w świecie algorytmów” Czy zaufać sztucznej inteligencji? – perspektywa konsumenta Wojciech Trzebiński (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Michał Piechocki (ARC Rynek i Opinia) Czwartek, 22.10, godz. 13.15 Sesja „Między wiedzą a...

Czytaj więcej...
Pandemia uczy nas higieny

Pandemia uczy nas higieny

37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i pogrzebach oraz w środkach komunikacji miejskiej – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia,...

Czytaj więcej...
Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych

Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych

Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynikaz najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia. Odsetek...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!