Wyniki badań
Wyniki badań
Cięcie wydatków, mniej oszczędności
Jak Polacy reagują na inflację, rosnące ceny i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodów, inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany...
Polacy chętnie korzystaliby z dark kitchens
72% Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku zamówiło jedzenie z dowozem. Dla 70% z nich nie ma znaczenia, czy restauracja, z której zamawiają dania jest tradycyjna czy ma tylko kuchnię. Najważniejsze jest ciekawe menu i darmowa dostawa. Przy pierwszym zamówieniu...
Już jest dostępny raport „Opieka rodzinna i praca”
Zapraszamy do zapoznania się z raportem "Opieka rodzinna i praca", jaki przygotowali: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Karta Różnorodności m.in. na podstawie wyników zleconego nam badania. Informacja na temat wyników oraz raport do pobrania jest na stronie Forum...
Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków
59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym aż 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. Niemal co czwarty Polak nie...
Polacy podzieleni w sprawie potencjalnego wejścia do strefy euro
Nieco ponad połowa (52%) badanych Polaków twierdzi, że w obecnej sytuacji związanej z wojną w Ukrainie, czułaby się bezpieczniej, gdyby Polska była w strefie euro. Więcej, bo 68% respondentów obawia się spadku wartości polskiej waluty, zaś co dziesiąty przyznaje, że...
Wniosek z wojny: uniezależnić się od paliw i innych surowców z Rosji
Uniezależnienie się w jak największym stopniu od dostaw paliw i innych surowców z Rosji i Białorusi, wzmacnianie pozycji Polski w Unii Europejskiej i w NATO oraz utrzymywanie jak najlepszych stosunków międzynarodowych z sojusznikami to zdaniem Polaków najważniejsze...
Dwie trzecie Polaków pomogło uchodźcom z Ukrainy
Dwie trzecie Polaków (64%) przyznaje, że od momentu napaści Rosji na Ukrainę w jakiś sposób pomogła uchodźcom. Najczęstszymi formami pomocy było dołączenie do zbiórek rzeczowych i finansowych. Zdaniem badanych teraz kluczowymi kwestiami do rozwiązania są mieszkania...
Polacy chętni do korzystania z dark shop’ów i sklepów bez obsługi
23% respondentów wie, czym są dark shop’y i na czym polega ich oferta. 64% badanych deklaruje, że chętnie korzystałoby z oferty dark shop’ów polegającej na dostarczaniu w ciągu 15 minut zamówionych zakupów spożywczych. Jeszcze wyższy odsetek badanych – 88% – jest...
Gdzie i jaką kawę kupują Polacy poza domem?
Najpopularniejszymi miejscami, w których kupujemy gotową do spożycia kawę są stacje paliw oraz sklepy spożywcze. Najczęściej wybieranymi rodzajami napojów są espresso, kawa latte/ latte macchiato oraz cappuccino. Co jeszcze wynika z najnowszego raportu OOH Café ARC...
Już jest najnowszy raport Sponsoring Monitor!
Co o sponsoringu myślą Polacy? Którzy sponsorzy sportu i wydarzeń kulturalnych są najbardziej znani? W jakim stopniu Polacy interesują się sportem i kulturą? Którzy sportowcy są najbardziej znani i lubiani? Jak zmienia się zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
