Wydarzenia
Wydarzenia
Sport potrzebuje sponsoringu
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że...
POLSCY SENIORZY TO W WIĘKSZOŚCI OPTYMIŚCI
Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia. Mimo, iż co trzeci nie jest zadowolony ze swojego zdrowia, a 37% musi żyć skromnie lub bardzo skromnie. Najważniejszymi osobami w ich życiu są dzieci, współmałżonek/partner i wnuki – wynika z badania ARC...
JEDZENIE Z MCDONALD’S I HOTDOGI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE PODCZAS PODRÓŻY Z DZIEĆMI
Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją...
POLACY O CARSHARINGU
Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza...
JUŻ SĄ NAJNOWSZE WYNIKI MONITORA SATYSFAKCJI KLIENTÓW DETALICZNYCH BANKÓW
Już jest dostępny najnowszy raport „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Z najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Banki te otrzymują...
NADCHODZI BLACK FRIDAY. KOGO SPOTKAMY NA ŁOWACH?
Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.Konsumenci lubiący Black...
PROMOCJE: OBNIŻKA CEN W DÓŁ, KONKURSY I DEGUSTACJE W GÓRĘ
Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych. Wzrosty...
PORTALE SPECJALISTYCZNE NAJBARDZIEJ WIARYGODNE
Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście...
MŁODZI W KAWIARNIACH
Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz, inne niż kawa, napoje gorące. Mimo, że ich ulubioną kawą jest latte to niemal równie często wybierają...
NAJWIĘKSZE MIASTA ZDOMINOWAŁY MIEJSKĄ TURYSTYKĘ WEEKENDOWĄ
W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne turystycznie uznawane jest Trójmiasto, które jest szczególnie cenione...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
