Wydarzenia
Wydarzenia
Analityk/ Analityczka/ Specjalista/ Specjalistka ds. przetwarzania danych poszukiwany(a)
Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) to w ARC Rynek i Opinia zespół zajmujący się przede wszystkim analizami i przetwarzaniem danych, ale także rozwojem zakresu oferowanych przez firmę metod analitycznych i tworzeniem narzędzi usprawniających pracę własną i innych...
Badacz ilościowy poszukiwany!
Jesteś pasjonatem/ pasjonatką badań opinii? Cenisz różnorodność w pracy? Elastyczność czasowa jest dla Ciebie ważna? Jeżeli tak – zapraszamy do nas! Aktualnie poszukujemy do zespołu badawczego doświadczonego badacza ilościowego! Aplikuj, jeśli: Posiadasz kilkuletnie...
ARC Rynek i Opinia wśród najsilniejszych marek w mediach
Z przyjemnością informujemy, że po raz kolejny znaleźliśmy się w pierwszej piątce agencji badawczych w rankingu TOP Marka Magazynu Press oraz PSMM Monitoring&More jako jedna z najsilniejszych marek badawczych w mediach. Projekt TOP Marka jest realizowany od...
Dojrzali konsumenci (60+) – nowe badanie syndykatowe
Jeszcze w tym roku dostępny będzie w naszej ofercie nowy raport syndykatowy, który dostarczy obszernej wiedzy na temat dojrzałych konsumentów. Jak spędzają czas? Jakie mają priorytety w życiu? Co jest dla nich istotne? Jakie mają plany? Jak dysponują swoim dochodem...
85% klientów ocenia współpracę z naszą firmą zdecydowanie pozytywnie
Z najnowszego badania satysfakcji naszych klientów wynika, że ze współpracy z ARC Rynek bardzo zadowolonych jest 85% naszych klientów. Badani cenią we współpracy z nami przede wszystkim elastyczność (90%), zaangażowanie badacza lub zespołu w dostarczenie tego, czego...
„Shopping online … Jak Polacy kupują odzież i obuwie w czasie pandemii?” – zapraszamy na bezpłatny webinar 13.05. o godz. 10.00
Czy i jak Polacy kupowali odzież i obuwie w czasie pandemii? Gdzie najczęściej dokonywali zakupów? Czy starsze pokolenie też się przekonało do zakupów online? Na te pytania odpowiada nasz najnowszy raport, którego premiera już wkrótce. Pandemia koronawirusa,...
Webinar „Czy w digitalowym świecie jest miejsce na direct marketing?” – nagranie
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podczas którego Adam Ciołek, nasz Project Manager przedstawił wyniki badania “Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. W webinarze...
Webinar: Badania opinii – po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych?
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego opowiemy, jak wykorzystać badania opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych. Webinar odbędzie się w środę, 21 kwietnia 2021 roku, w godz. 11.00-12.15 AGENDA W jakich sprawach...
Webinar: Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR?
11 marca 2021 roku odbył się webinar dotyczący wykorzystywania badań opinii w działaniach PR i CSR. W trakcie webinaru odpowiedzieliśmy na pytania: • Czy warto robić badania opinii na potrzeby komunikacji? • Jakie badania interesują media? • Co to znaczy dobry...
Webinar „Badania online na potrzeby prac naukowych
Coraz częściej w pracach naukowych wykorzystywane są wyniki badań realizowanych z użyciem technik ankiet online. Bez wątpienia pandemia Covid-19 ograniczyła możliwość stosowania innych technik badań ankietowych, ale również zwiększyła się penetracja i częstość...
ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

20 lat
ePanel.pl
