Sponsoring Monitor
Sponsoring Monitor
Główną wartością raportu jest udostępnienie szczegółowej wiedzy na temat sponsoringu, jego postrzegania, potencjału poszczególnych dyscyplin, drużyn, sportowców i wydarzeń kulturalnych. Raport to pomocne narzędzie zarówno dla firm już będących sponsorami jak i dla tych, które dopiero planują pójść tą drogą.
ZAKRES TEMATYCZNY
SPORT
- Najaktywniejsi sponsorzy
- Zainteresowanie
- Uprawianie
- Źródła informacji
- Zauważalność sponsorów
- Znajomość drużyn
- Znajomość i sponsorowanie polskich sportowców
KULTURA i AKCJE CHARYTATYWNE
- Najaktywniejsi sponsorzy
- Zainteresowanie
- Korzystanie
- Źródła informacji
- Zauważalność sponsorów
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport roczny: styczeń.
Raporty częściowe: maj, wrzesień.
Raporty częściowe: maj, wrzesień.
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CATI i CAWI przeprowadzane na łącznej próbie ponad trzech tysięcy osób.
KONTAKT DO BADACZKI
Sylwia Miszczyk
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl