+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor programów lojalnościowych

Monitor programów lojalnościowych
Lojalność konsumentów to bardzo pożądana wartość dla marek. W poniższym raporcie prześwietlamy rynek programów lojalnościowych, dowiadujemy się, jakie cechy programów są pożądane przez klientów, co sprawia, że klienci korzystają bądź nie korzystają z programów. Dane z tego raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Udział w programach lojalnościowych
  • Ocena wybranych aspektów programów lojalnościowych
  • Udział w programie a zachowania zakupowe
  • Zalety i wady programów
  • Korzystanie z aplikacji mobilnych
  • Preferencje związane z nagrodami
  • Opinie na temat programów multipartnerskich

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Badanie jest realizowane w miesiącach: lipiec-sierpień. Raport jest publikowany na koniec sierpnia.

Już jest dostępny raport za 2024 rok!

Metodologia i próba

Badanie ilościowe CATI i CAWI przeprowadzane na łącznej próbie ponad dwóch tysięcy osób.

KONTAKT DO BADACZKI

Sylwia Miszczyk

E sylwia.miszczyk@arc.com.pl
728 352 215

KEY ACCOUNT MANAGER

Marcin Powiłański

marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205

ARC Rynek i Opinia w liczbach

32 lata
doświadczenia

Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie

22 lata
ePanel.pl