Monitor programów lojalnościowych
Monitor programów lojalnościowych
Lojalność konsumentów to bardzo pożądana wartość dla marek. W poniższym raporcie prześwietlamy rynek programów lojalnościowych, dowiadujemy się, jakie cechy programów są pożądane przez klientów, co sprawia, że klienci korzystają bądź nie korzystają z programów. Dane z tego raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Udział w programach lojalnościowych
- Ocena wybranych aspektów programów lojalnościowych
- Udział w programie a zachowania zakupowe
- Zalety i wady programów
- Korzystanie z aplikacji mobilnych
- Preferencje związane z nagrodami
- Opinie na temat programów multipartnerskich
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Badanie jest realizowane w miesiącach: lipiec-sierpień. Raport jest publikowany na koniec sierpnia.
Już jest dostępny raport za 2024 rok!
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CATI i CAWI przeprowadzane na łącznej próbie ponad dwóch tysięcy osób.
KONTAKT DO BADACZKI
Sylwia Miszczyk
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl