+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

TANIE ZABAWKI – W HIPERMARKECIE LUB INTERNECIE

TANIE ZABAWKI – W HIPERMARKECIE LUB INTERNECIE

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty - to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś - pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej...

Czytaj więcej...
Z USŁUG DIETETYKA KORZYSTAJĄ NAJCZĘŚCIEJ MŁODZI POLACY

Z USŁUG DIETETYKA KORZYSTAJĄ NAJCZĘŚCIEJ MŁODZI POLACY

Co dziesiąty Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat korzystał z usług dietetyka lub z poradni dietetycznej. Wśród tych osób jest niemal dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn, a także trzykrotnie więcej ludzi młodych niż tych po 40-tym roku życia. Przy wyborze dietetyka najbardziej pomocne są opinie znajomych. Co trzecia konsultacja dietetyczna odbywa się online - wynika z badania ARC...

Czytaj więcej...
CO PIĄTY SPRZĄTAJĄCY POLAK LUBI TEN OBOWIĄZEK DOMOWY

CO PIĄTY SPRZĄTAJĄCY POLAK LUBI TEN OBOWIĄZEK DOMOWY

Polak sprząta zarówno dla siebie jak i innych osób. Niespecjalnie to lubi, ale nie ma też z tym problemu. Lubi mieć czysto w domu, czuje się wówczas komfortowo. Co piąty badany twierdzi, że lubi sprzątać. Z kolei tylko co dziesiąty przyznaje, że sprzątanie go nudzi, nie ma na nie czasu i że nie przeszkadza mu nieporządek w domu. Zaledwie 4% badanych tak bardzo nie lubi tej czynności, że...

Czytaj więcej...
DEWELOPERZY SPRAWDZANI PRZEZ INTERNET

DEWELOPERZY SPRAWDZANI PRZEZ INTERNET

Polacy decydując się na zakup mieszkania kierują się przede wszystkim jego lokalizacją i ceną. Promocją przy zakupie mieszkania, z której nabywcy korzystają najczęściej jest rabat od całkowitej ceny nieruchomości. Niemal połowa kupujących nie korzysta jednak z żadnego rabatu. Najbardziej znanymi deweloperami są Dom Development oraz Budimex Nieruchomości. Wiarygodność deweloperów sprawdzana jest...

Czytaj więcej...
KEBAB NAJCHĘTNIEJ WYBIERANYM POSIŁKIEM NA MIEŚCIE

KEBAB NAJCHĘTNIEJ WYBIERANYM POSIŁKIEM NA MIEŚCIE

Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 złotych. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając restaurację kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych - wynika z badania...

Czytaj więcej...
Z LISTĄ ZAKUPÓW I GAZETKĄ PROMOCYJNĄ DO SKLEPU

Z LISTĄ ZAKUPÓW I GAZETKĄ PROMOCYJNĄ DO SKLEPU

Niemal połowa klientów hipermarketów i dyskontów przed wyjściem po zakupy przygotowuje listę, a co trzeci zapoznaje się z aktualnymi promocjami w gazetkach. Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy, ale też za najbardziej luksusowy supermarket. Najwięcej jednorazowo konsumenci wydają w...

Czytaj więcej...
POLAK NA SPORTOWO

POLAK NA SPORTOWO

70% Polaków deklaruje, że uprawia sport. W zdecydowanej większości jest to czynność regularna. Numerem jeden, zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn, jest jazda na rowerze. Do najczęściej uprawianych dyscyplin należy też bieganie. Na popularności w ostatnim roku zyskał nordic walking, jednak tylko wśród pań - wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. 68% kobiet i 72% mężczyzn...

Czytaj więcej...
PROMOCJE LUBIANE MIMO WAD

PROMOCJE LUBIANE MIMO WAD

Zainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsumenci dostrzegają też ciemne strony akcji promocyjnych, jak zawyżanie cen sprzed promocji czy niską atrakcyjność gadżetów. Mimo to Polacy deklarują, że w kolejnych miesiącach będą częściej korzystać z promocji niż dotychczas. Nadal to obniżki cen produktów czy usług są najbardziej atrakcyjnym typem promocji,...

Czytaj więcej...
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE ZYSKUJĄ W MAŁYCH MIASTACH I NA WSIACH

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE ZYSKUJĄ W MAŁYCH MIASTACH I NA WSIACH

Z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatniego roku aż o 17 punktów procentowych wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych. Wzrost ten, obserwowany głównie w miastach do 100 tysięcy mieszkańców i na wsiach, jest w znacznym stopniu zasługą programu lojalnościowego Moja Biedronka, który w kilka miesięcy po premierze stał się...

Czytaj więcej...
KAWA I HOT DOGI PALIWEM NAPĘDOWYM POLSKICH KIEROWCÓW

KAWA I HOT DOGI PALIWEM NAPĘDOWYM POLSKICH KIEROWCÓW

Niemal połowa kierowców (49%) przyznaje, że lubi się zatrzymywać podczas podróży, aby zrobić sobie przerwę i posilić się. Kierowcy najczęściej wybierają wówczas kawę oraz hot dogi. Podróżujący, wybierając miejsce z gastronomią, kierują się przede wszystkim jego lokalizacją oraz szybkością otrzymania posiłku. Jedzenie w podróży nie musi mieć wyjątkowych wartości odżywczych, powinno być jednak...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!