+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Sport potrzebuje sponsoringu


Sport potrzebuje sponsoringu


Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, że dana firma jest sponsorem spowodował, że zainteresowali się jej...

Czytaj więcej...
POLSCY SENIORZY TO W WIĘKSZOŚCI OPTYMIŚCI

POLSCY SENIORZY TO W WIĘKSZOŚCI OPTYMIŚCI

Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia. Mimo, iż co trzeci nie jest zadowolony ze swojego zdrowia, a 37% musi żyć skromnie lub bardzo skromnie. Najważniejszymi osobami w ich życiu są dzieci, współmałżonek/partner i wnuki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia zrealizowanego na grupie osób 65+ na zlecenie Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Nastawienie do życia w dużej mierze...

Czytaj więcej...
JEDZENIE Z MCDONALD’S I HOTDOGI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE PODCZAS PODRÓŻY Z DZIEĆMI

JEDZENIE Z MCDONALD’S I HOTDOGI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE PODCZAS PODRÓŻY Z DZIEĆMI

Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją sieciową zlokalizowaną przy drodze jest McDonald’s – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.  Kierowcy w trakcie podróży niechętnie...

Czytaj więcej...
POLACY O CARSHARINGU

POLACY O CARSHARINGU

Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć. Osoby korzystające z carsharingu jako główne zalety tej usługi wymieniają oszczędność i wygodę. Z kolei ci, którzy skorzystali z niej...

Czytaj więcej...
JUŻ SĄ NAJNOWSZE WYNIKI MONITORA SATYSFAKCJI KLIENTÓW DETALICZNYCH BANKÓW

JUŻ SĄ NAJNOWSZE WYNIKI MONITORA SATYSFAKCJI KLIENTÓW DETALICZNYCH BANKÓW

Już jest dostępny najnowszy raport „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Z najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Banki te otrzymują tytuł: „Bank doceniony przez klientów 2018”.W ramach badania przyznane zostały również trzy wyróżnienia. Pierwsze z nich otrzymał...

Czytaj więcej...
NADCHODZI BLACK FRIDAY. KOGO SPOTKAMY NA ŁOWACH?

NADCHODZI BLACK FRIDAY. KOGO SPOTKAMY NA ŁOWACH?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.Konsumenci lubiący Black Friday w większości uważają się za miłośników promocji. Często przyznają, że ciężko im się oprzeć zakupom w promocyjnych cenach....

Czytaj więcej...
PROMOCJE: OBNIŻKA CEN W DÓŁ, KONKURSY I DEGUSTACJE W GÓRĘ

PROMOCJE: OBNIŻKA CEN W DÓŁ, KONKURSY I DEGUSTACJE W GÓRĘ

Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych. Wzrosty odnotowały konkursy, zaproszenia na imprezy i wydarzenia sponsorowane - wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia. Dwie trzecie...

Czytaj więcej...
PORTALE SPECJALISTYCZNE NAJBARDZIEJ WIARYGODNE

PORTALE SPECJALISTYCZNE NAJBARDZIEJ WIARYGODNE

Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście wiarygodności prezentowanych produktów i usług to portale plotkarskie, Facebook oraz telewizja publiczna. Najbardziej ufne wobec...

Czytaj więcej...
MŁODZI W KAWIARNIACH

MŁODZI W KAWIARNIACH

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz, inne niż kawa, napoje gorące. Mimo, że ich ulubioną kawą jest latte to niemal równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café...

Czytaj więcej...
NAJWIĘKSZE MIASTA ZDOMINOWAŁY MIEJSKĄ TURYSTYKĘ WEEKENDOWĄ

NAJWIĘKSZE MIASTA ZDOMINOWAŁY MIEJSKĄ TURYSTYKĘ WEEKENDOWĄ

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne turystycznie uznawane jest Trójmiasto, które jest szczególnie cenione za swoją ofertę atrakcji dla dzieci oraz imprez. W pierwszej piątce z największych miast nie zmieścił się Poznań, który ustąpił...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!