+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieni  


Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieni  


Rośnie odsetek fanów esportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności, wyjątek stanowi Intel. Aż 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1% – tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca esportu”. 7% Polaków bardzo interesuje się esportem. Oznacza...

Czytaj więcej...
Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” Polaków

Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” Polaków

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Tym samym zdeklasowały wszystkie inne, również lodziarnie i kawiarnie, które są na dalszych pozycjach. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks. Kawę poza domem pije 51% Polaków – wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i...

Czytaj więcej...
Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mail


Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mail


Od czterech sekund do prawie dwóch minut – tyle trzeba czekać na połączenie telefoniczne z bankowym konsultantem. Z kolei na odpowiedź mailową – od godziny do ponad dwóch dni – tak wynika z XIX fali badania infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia.Liderami infolinii bankowych, zgodnie z wynikami najnowszego badania ARC Rynek i Opinia, są PKO Bank Polski oraz Bank Pekao, które uzyskały niemal...

Czytaj więcej...
WARTOŚĆ EMOCJONALNA SPONSORINGU ROŚNIE

WARTOŚĆ EMOCJONALNA SPONSORINGU ROŚNIE

W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Ponadto, wyższy niż dziesięć lat temu jest odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. Obecnie najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami są: PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU – wynika z badań ARC Rynek...

Czytaj więcej...
JAKIE DYSCYPLINY UPRAWIAJĄ POLACY?

JAKIE DYSCYPLINY UPRAWIAJĄ POLACY?

Młodsi nie przepadają za rowerem, starsi wolą go od biegania, czyli jakie dyscypliny uprawiają Polacy?   Jazda na rowerze to najchętniej uprawiany sport przez Polaków, zaraz na drugim miejscu plasuje się bieganie. Wyraźnie jednak widać różnice międzypokoleniowe. Nie w każdej grupie wiekowej jazda na rowerze jest w TOP 5 i nie każda grupa równie intensywnie biega. Kto i jak uprawia...

Czytaj więcej...
PONAD 3 MILIONY POLEK CHODZI DO GINEKOLOGA RZADZIEJ NIŻ RAZ W ROKU

PONAD 3 MILIONY POLEK CHODZI DO GINEKOLOGA RZADZIEJ NIŻ RAZ W ROKU

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale.  40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego edukacja i zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych jest celem ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie”, która odpowiada na te potrzeby i uwzględnia wyniki najnowszego badania segmentacyjnego dot. opieki ginekologicznej...

Czytaj więcej...
POLACY A HEJT

POLACY A HEJT

Polscy internauci: Hejtują inni, my tylko wyrażamy opinie Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie. Granica między krytyką a hejtem nie zawsze jest wyraźna. Częściej dostrzegamy hejt u innych, zdecydowanie rzadziej u...

Czytaj więcej...
POLACY ZADOWOLENI ZE SWOJEJ SYTUACJI MATERIALNEJ, ALE NIE PLANUJĄ ZWIĘKSZAĆ KONSUMPCJI

POLACY ZADOWOLENI ZE SWOJEJ SYTUACJI MATERIALNEJ, ALE NIE PLANUJĄ ZWIĘKSZAĆ KONSUMPCJI

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. Tylko 14% badanych spodziewa się pogorszenia swojej sytuacji finansowej. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. Osób planujących zwiększyć wydatki jest najwięcej wśród mieszkańców małych i średnich miast oraz wśród respondentów do 30 roku życia – wynika z...

Czytaj więcej...
POLACY NIE CHCĄ DALSZEGO OGRANICZANIA HANDLU W NIEDZIELĘ

POLACY NIE CHCĄ DALSZEGO OGRANICZANIA HANDLU W NIEDZIELĘ

Co trzeci Polak uważa, że każda niedziela powinna być handlowa, a co piąty jest za całkowitym zakazem handlu w niedzielę. Niemal połowa (48%) akceptuje jakąś formę ograniczenia handlu. Spośród osób akceptujących zakaz handlu w niedzielę najwięcej jest zwolenników dwóch niedziel handlowych w miesiącu - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.Polacy w sprawie zakazu handlu w niedzielę są podzieleni....

Czytaj więcej...
JAK KOCHAJĄ POLACY?

JAK KOCHAJĄ POLACY?

Polacy twierdzą, że miłość nadaje sens ich życiu, a życie w związku jest łatwiejsze. Nie miłość do dzieci lub ojczyzny, a uczucie do partnera/-ki stawiają na pierwszym miejscu. Nie tzw. „papier”, lecz miłość, szacunek i zaufanie są fundamentem i spoiwem związku. Przeciętny Polak ma na swoim koncie maksymalnie dwie relacje i wie, że dobry związek wymaga nieustannej pracy. Kryzysy wśród par to...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!