+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

POLACY A HEJT

POLACY A HEJT

Polscy internauci: Hejtują inni, my tylko wyrażamy opinie Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie. Granica między krytyką a hejtem nie zawsze jest wyraźna. Częściej dostrzegamy hejt u innych, zdecydowanie rzadziej u...

Czytaj więcej...
POLACY ZADOWOLENI ZE SWOJEJ SYTUACJI MATERIALNEJ, ALE NIE PLANUJĄ ZWIĘKSZAĆ KONSUMPCJI

POLACY ZADOWOLENI ZE SWOJEJ SYTUACJI MATERIALNEJ, ALE NIE PLANUJĄ ZWIĘKSZAĆ KONSUMPCJI

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. Tylko 14% badanych spodziewa się pogorszenia swojej sytuacji finansowej. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. Osób planujących zwiększyć wydatki jest najwięcej wśród mieszkańców małych i średnich miast oraz wśród respondentów do 30 roku życia – wynika z...

Czytaj więcej...
POLACY NIE CHCĄ DALSZEGO OGRANICZANIA HANDLU W NIEDZIELĘ

POLACY NIE CHCĄ DALSZEGO OGRANICZANIA HANDLU W NIEDZIELĘ

Co trzeci Polak uważa, że każda niedziela powinna być handlowa, a co piąty jest za całkowitym zakazem handlu w niedzielę. Niemal połowa (48%) akceptuje jakąś formę ograniczenia handlu. Spośród osób akceptujących zakaz handlu w niedzielę najwięcej jest zwolenników dwóch niedziel handlowych w miesiącu - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.Polacy w sprawie zakazu handlu w niedzielę są podzieleni....

Czytaj więcej...
JAK KOCHAJĄ POLACY?

JAK KOCHAJĄ POLACY?

Polacy twierdzą, że miłość nadaje sens ich życiu, a życie w związku jest łatwiejsze. Nie miłość do dzieci lub ojczyzny, a uczucie do partnera/-ki stawiają na pierwszym miejscu. Nie tzw. „papier”, lecz miłość, szacunek i zaufanie są fundamentem i spoiwem związku. Przeciętny Polak ma na swoim koncie maksymalnie dwie relacje i wie, że dobry związek wymaga nieustannej pracy. Kryzysy wśród par to...

Czytaj więcej...
Sport potrzebuje sponsoringu


Sport potrzebuje sponsoringu


Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, że dana firma jest sponsorem spowodował, że zainteresowali się jej...

Czytaj więcej...
POLSCY SENIORZY TO W WIĘKSZOŚCI OPTYMIŚCI

POLSCY SENIORZY TO W WIĘKSZOŚCI OPTYMIŚCI

Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia. Mimo, iż co trzeci nie jest zadowolony ze swojego zdrowia, a 37% musi żyć skromnie lub bardzo skromnie. Najważniejszymi osobami w ich życiu są dzieci, współmałżonek/partner i wnuki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia zrealizowanego na grupie osób 65+ na zlecenie Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Nastawienie do życia w dużej mierze...

Czytaj więcej...
JEDZENIE Z MCDONALD’S I HOTDOGI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE PODCZAS PODRÓŻY Z DZIEĆMI

JEDZENIE Z MCDONALD’S I HOTDOGI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE PODCZAS PODRÓŻY Z DZIEĆMI

Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją sieciową zlokalizowaną przy drodze jest McDonald’s – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.  Kierowcy w trakcie podróży niechętnie...

Czytaj więcej...
POLACY O CARSHARINGU

POLACY O CARSHARINGU

Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć. Osoby korzystające z carsharingu jako główne zalety tej usługi wymieniają oszczędność i wygodę. Z kolei ci, którzy skorzystali z niej...

Czytaj więcej...
JUŻ SĄ NAJNOWSZE WYNIKI MONITORA SATYSFAKCJI KLIENTÓW DETALICZNYCH BANKÓW

JUŻ SĄ NAJNOWSZE WYNIKI MONITORA SATYSFAKCJI KLIENTÓW DETALICZNYCH BANKÓW

Już jest dostępny najnowszy raport „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Z najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Banki te otrzymują tytuł: „Bank doceniony przez klientów 2018”.W ramach badania przyznane zostały również trzy wyróżnienia. Pierwsze z nich otrzymał...

Czytaj więcej...
NADCHODZI BLACK FRIDAY. KOGO SPOTKAMY NA ŁOWACH?

NADCHODZI BLACK FRIDAY. KOGO SPOTKAMY NA ŁOWACH?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.Konsumenci lubiący Black Friday w większości uważają się za miłośników promocji. Często przyznają, że ciężko im się oprzeć zakupom w promocyjnych cenach....

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!