Monitor satysfakcji klientów stacji paliw
Monitor satysfakcji klientów stacji paliw
Stacja paliw to już nie tylko miejsce, gdzie tankujemy samochód. To również przestrzeń na posiłek, wypicie kawy, być może załatwienie służbowych spraw w drodze. Jak postrzegają klienci poszczególne sieci stacji paliw? Co im się tam podoba a co nie? Czy są wierni tej samej sieci czy też łatwo ich przekonać do zmiany? Poniższy raport to skarbnica wiedzy dla właścicieli stacji paliw.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Ranking satysfakcji i lojalności sieci stacji benzynowych
- Czynniki wpływające na satysfakcję klientów stacji paliw
- Ocena poszczególnych czynników satysfakcji
- Korzystanie z usług dodatkowych
- Profil demograficzny klientów sieci stacji paliw
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest raz do roku.
Obecnie jest dostępny raport za 2021 rok!
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CAWI przeprowadzane na łącznej próbie około 1700 kierowców wieku 18-59 lat, którzy tankują samochód na stacji benzynowej min. raz w miesiącu i są klientami co najmniej jednej z badanych sieci stacji paliw.
KONTAKT
Mariusz Gryc
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
E marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205