Wyniki badań
Wyniki badań
Życie jak w Madrycie – czyli dokąd chcieliby się przenieść Polacy, jakie są nasze marzenia i aspiracje i jak wypadamy na tle innych krajów?
Jesteśmy w miarę zadowoleni z naszego kraju, ale nasze indywidualne życie oceniamy jako dalekie od ideału. Nadal wielu Polaków marzy o wyprowadzce do innego kraju – najchętniej do Hiszpanii. Takie wyniki przynosi międzynarodowe badanie sieci Iris. Początek nowe roku...
Czy przestaliśmy się bać zmian klimatycznych?
Mniej boimy się zmian klimatycznych. Przestajemy wierzyć, że gospodarki przestawią się do 2050 roku na zeroemisyjność ale chcemy produktów zawierających naturalne składniki i bezpiecznych – tak wynika z tegorocznego międzynarodowego badania sieci firm badawczych Iris,...
Winny system, nie pieniądze. Polacy o służbie zdrowia
Zły, nieefektywny system ochrony zdrowia to główne źródło problemów w ochronie zdrowia – to najważniejsze ustalenie z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia. Dopiero na drugim miejscu pojawia się kwestia pieniędzy. Międzynarodowe badanie zrealizowane w 2024...
Polacy o sztucznej inteligencji. Jak wypadamy na tle innych krajów?
Polacy w większości zetkęli się z pojęciem sztucznej inteligencji ale niewiele wiedzą o tym, na czym ona polega i jakie ma zastosowania. Może dlatego budzi w Polsce więcej obaw niż nadziei. Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat zetknęło się z pojęciem sztucznej...
Polacy popierają działania mające na celu ograniczenie konsumpcji alkoholu
Uważamy, że pijemy za dużo alkoholu, alkohol jest łatwo dostępny. Państwo powinno zaangażować się w ograniczenie jego konsumpcji. To główne wnioski z badania zrealizowanego przez Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia we współpracy z Krzysztofem Brzózką, byłym...
ARC Rynek i Opinia prezentuje nowe raporty syndykatowe: Monitor Promocji i Monitor Programów Lojalnościowych
ARC Rynek i Opinia przedstawia dwa odświeżone raporty syndykatowe, które dostarczają cennych informacji dla firm z różnych sektorów, pomagając w zrozumieniu zachowań konsumenckich i dostosowaniu strategii marketingowych. Monitor Promocji analizuje popularność różnych...
KartoGraf – nowe narzędzie badawcze ARC Rynek i Opinia
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia z początkiem maja br. wprowadził do swojego porfolio nowe narzędzie do badań jakościowych – KartoGraf. Jest to zestaw specjalnie przygotowanych w oparciu o technologię generatywnej sztucznej inteligencji ponad 70 kart...
Zdecydowana poprawa nastrojów konsumenckich przy ciągle wysokich oczekiwaniach inflacyjnych
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia porównał wartości indexu nastrojów konsumenckich za kwiecień tego roku w porównaniu z kwietniem zeszłego roku w ramach badania – Radar konsumencki. Porównanie pokazuje istotne zmiany na wskaźnikach dotyczących optymizmu...
Iga Świątek najbardziej lubianym polskim sportowcem, Robert Lewandowski najbardziej znanym
Lekki spadek zainteresowania sportem w zeszłym roku w stosunku do lat poprzednich zanotował w swoim badaniu instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Iga Świątek jest obok Kamila Stocha i Jakuba Błaszczykowskiego najbardziej ulubioną polską sportsmenką. Zainteresowanie...
Schrony i edukacja obronna. Polacy wobec zagrożenia rosyjską agresją
Budowa i remonty schronów powinny być priorytetem w zakresie działań w związku z możliwym zagrożeniem ze strony Federacji Rosyjskiej - tak wynika z najnowszego sondażu instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Gdyby zbliżała się wojna, pierwszym działaniem badanych...
ARC Rynek i Opinia w liczbach
30 lat
doświadczenia
350 000 osób
objętych rocznie badaniami
20 lat
ePanel.pl