+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Recenzenci projektów badawczych i publikacji coraz częściej formułują oczekiwania odnośnie ich międzynarodowego charakteru. Badania online umożliwiają przeprowadzanie takich projektów w kilku lub kilkunastu krajach przy relatywnie niższych niż kiedyś budżetach. Webinar pokaże w jaki sposób można zorganizować międzynarodowe badanie na potrzeby badań z zakresu nauk społecznych czy ekonomicznych.

  • Jak kształtuje się penetracja internetu i jakie kraje dobierać do badań międzynarodowych?
  • Jakie są rodzaje paneli internetowych, które mogą być wykorzystywane w tego typu badaniach?
  • Jakie są najczęstsze problemy i ryzyka związane z realizacją badań międzynarodowych? Jak radzić sobie z tłumaczeniami kwestionariuszy?
  • Jakie są koszty realizacji badań na panelach?
  • Jakie mogą być modele finansowania badań obejmujących kilka krajów?

Termin wydarzenia:
16.04.2025 godzina 11.00

Czas trwania: ok. 70 min; możliwość zadawania pytań, webinar na platformie Zoom.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w tym wydarzeniu zapraszamy do REJESTRACJI i pozostawienia nam swojego adresu mailowego w celu dalszej komunikacji.

Osoby prowadzące:

  • Dr Adam Czarnecki – socjolog, dr nauk ekonomicznych, Wiceprezes ARC Rynek i Opinia, autor kilkudziesięciu publikacji naukowych związanych z badaniami marketingowymi, komunikacją marketingową; przez kilkanaście lat pracownik naukowy SGH
  • Paulina Michalczyk – Starszy Specjalista DP/IT, z wieloletnim doświadczeniem w przygotowywaniu skryptów do badań CAWI oraz koordynacji badań CAWI
  • Marcin Gołębiewski – Kierownik Działu Data Processing/IT, informatyk, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu badaniami CAWI i rozwoju badań online w ARC Rynek i Opinia