Recenzenci projektów badawczych i publikacji coraz częściej formułują oczekiwania odnośnie ich międzynarodowego charakteru. Badania online umożliwiają przeprowadzanie takich projektów w kilku lub kilkunastu krajach przy relatywnie niższych niż kiedyś budżetach. Webinar pokaże w jaki sposób można zorganizować międzynarodowe badanie na potrzeby badań z zakresu nauk społecznych czy ekonomicznych.
- Jak kształtuje się penetracja internetu i jakie kraje dobierać do badań międzynarodowych?
- Jakie są rodzaje paneli internetowych, które mogą być wykorzystywane w tego typu badaniach?
- Jakie są najczęstsze problemy i ryzyka związane z realizacją badań międzynarodowych? Jak radzić sobie z tłumaczeniami kwestionariuszy?
- Jakie są koszty realizacji badań na panelach?
- Jakie mogą być modele finansowania badań obejmujących kilka krajów?
Termin wydarzenia:
16.04.2025 godzina 11.00
Czas trwania: ok. 70 min; możliwość zadawania pytań, webinar na platformie Zoom.
Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w tym wydarzeniu zapraszamy do REJESTRACJI i pozostawienia nam swojego adresu mailowego w celu dalszej komunikacji.
Osoby prowadzące:
- Dr Adam Czarnecki – socjolog, dr nauk ekonomicznych, Wiceprezes ARC Rynek i Opinia, autor kilkudziesięciu publikacji naukowych związanych z badaniami marketingowymi, komunikacją marketingową; przez kilkanaście lat pracownik naukowy SGH
- Paulina Michalczyk – Starszy Specjalista DP/IT, z wieloletnim doświadczeniem w przygotowywaniu skryptów do badań CAWI oraz koordynacji badań CAWI
- Marcin Gołębiewski – Kierownik Działu Data Processing/IT, informatyk, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu badaniami CAWI i rozwoju badań online w ARC Rynek i Opinia