11 marca 2021 roku odbył się webinar dotyczący wykorzystywania badań opinii w działaniach PR i CSR.
W trakcie webinaru odpowiedzieliśmy na pytania:
• Czy warto robić badania opinii na potrzeby komunikacji?
• Jakie badania interesują media?
• Co to znaczy dobry temat?
• Dlaczego wiarygodność ma takie znaczenie?
• Czy badania opinii muszą być drogie? I ile naprawdę kosztują?
• Ile czasu trwa zrobienie badania?
• Które kampanie uważamy za udane? – przykłady, liczby
O nas
Jesteśmy instytutem badawczym z blisko 30 letnim doświadczeniem w realizacji badań marketingowych oraz sondaży opinii publicznej. Mamy stałe miejsce wśród najlepszych instytutów badawczych w Polsce. Dzięki przynależności do największej międzynarodowej sieci zrzeszającej niezależne agencje badawcze – IriS – realizujemy projekty badawcze w Europie i na świecie. W 2020 roku znaleźliśmy się w rankingu najsilniejszych marek w mediach – Top Marka 2020, który przygotowuje miesięcznik PRESS oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Spotkanie poprowadzą:
Magdalena Felczak – PR Manager w ARC Rynek i Opinia
Komunikacją marek zajmuje się od ponad piętnastu lat, a od kilku również społeczną odpowiedzialnością biznesu. Realizowała projekty komunikacyjne, zarówno po stronie agencji jak i po stronie klienta, dla firm reprezentujących wiele branż – począwszy od finansowej, a skończywszy na handlowej. Od 10 lat pełni m.in. funkcję PR Managera w ARC Rynek i Opinia, gdzie odpowiada za wszystkie działania związane z komunikacją marki i realizowanych przez nią badań.
Karolina Knyziak – Project Manager w ARC Rynek i Opinia
Psycholog o specjalizacji ekonomicznej: zachowania konsumenckie, wpływ systemu ekonomicznego na jednostkę. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Z ARC Rynek i Opinia związana jako badacz ilościowy szósty rok. Kierownik projektów ilościowych z doświadczeniem w prowadzeniu badań potencjału rynku, wizerunkowych, U&A i innych. Od marca 2020 kierownik badania Omnibus realizowanego w ARC.