Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego opowiemy, jak wykorzystać badania opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych.
Webinar odbędzie się w środę, 21 kwietnia 2021 roku, w godz. 11.00-12.15
AGENDA
- W jakich sprawach i w jakim celu wykorzystuje się badania opinii publicznej dotyczące znaku towarowego?
- Jak przygotować i przeprowadzić badanie rozpoznawalności marki i badanie sprawdzające możliwość występowania pomyłek między oznaczeniami?
- Jak sądy i urzędy podchodzą do dowodu z badań opinii?
- Dlaczego warto rozważyć badanie opinii dla kluczowych znaków towarowych w swoim portfolio?
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?
- Przedsiębiorcy i przedstawiciele spółek z różnych branż, w szczególności spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, automotive, farmaceutycznej, kreatywnej, meblarskiej, zabawkarskiej, odzieżowej i innych
- Kadra zarządzająca spółek, które posiadają portfolio znaków towarowych lub które rozważają dopiero ich rejestrację
- Prawnicy in-house, brand managerzy i kadra zarządzająca działów marketingu ww. spółek
WARUNKI UCZESTNICTWA
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby zarejestrować się na wydarzenie, należy wypełnić formularz online. Webinarium odbędzie się w aplikacji do wideokonferencji „Zoom”. Na Państwa zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia 2021 r.
Rejestracja
PRELEGENCI
- Lena Marcinoska-Boulangé, adwokat, partner w praktyce prawa własności intelektualnej. Doradza klientom z różnych branż. Zajmuje się prawem własności intelektualnej, zwalczaniem nieuczciwej konkurencji i prawem internetu. Reprezentuje klientów przede wszystkim w cywilnych sporach sądowych, postępowaniach administracyjnych, a także w przygotowaniu i negocjowaniu ugód oraz różnego rodzaju umów.
- dr Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia, socjolog, dr nauk ekonomicznych, współzałożyciel, współwłaściciel i wiceprezes instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Z branżą badawczą związany jest od początku jej istnienia na wolnym rynku, czyli od blisko 30 lat. Przez ten czas współzałożony przez niego instytut ARC Rynek i Opinia stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej wybieranych agencji badawczych w Polsce. Przez 18 lat był pracownikiem naukowym Katedry Rynku i Marketingu na SGH. Jest autorem licznych publikacji i współautorem książek poświęconych tematyce badań marketingowych i komunikacji marketingowej. Nadzorował i kierował wieloma projektami badawczymi dotyczącymi znaków towarowych i przygotowywał ekspertyzy dotyczące tego typu badań.