+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków

Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Konkurencja wśród banków na polskim rynku jest bardzo duża. Banki dokładają wszelkich starań, aby ich klienci byli zadowoleni, a nowi napływali. Na satysfakcję klienta z danego banku wpływa szereg czynników: oferta produktowa, jakość obsługi, jakość komunikacji i wiele innych. Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Satysfakcja klientów detalicznych z usług banków
  • Lojalność względem banków
  • Oferta produktowa
  • Punkty styku (strona internetowa, bankowości internetowa, bankowość mobilna, oddział)
  • Ocena opłat i prowizji
  • Wskaźnik rekomendacji
  • Reputacja
  • Komunikacja marketingowa

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Raport publikowany jest w grudniu.

Metodologia i próba

Badanie obejmuje kilkanaście największych banków. Jest realizowane za pomocą mixu metod ilościowych (CAWI i TAPI). Liczba respondentów: po 250 klientów każdego banku, łącznie około 3500 osób.

KONTAKT DO BADACZA

Grzegorz Sygnowski

E grzegorz.sygnowski@arc.com.pl
22 584 85 36

 

ARC Rynek i Opinia w liczbach

32 lata
doświadczenia

Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie

22 lata
ePanel.pl