Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Konkurencja wśród banków na polskim rynku jest bardzo duża. Banki dokładają wszelkich starań, aby ich klienci byli zadowoleni, a nowi napływali. Na satysfakcję klienta z danego banku wpływa szereg czynników: oferta produktowa, jakość obsługi, jakość komunikacji i wiele innych. Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Satysfakcja klientów detalicznych z usług banków
- Lojalność względem banków
- Oferta produktowa
- Punkty styku (strona internetowa, bankowości internetowa, bankowość mobilna, oddział)
- Ocena opłat i prowizji
- Wskaźnik rekomendacji
- Reputacja
- Komunikacja marketingowa
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest w grudniu.
Metodologia i próba
Badanie obejmuje dziesięć największych banków. Jest realizowane techniką ankiet internetowych CAWI. Każdy bank ocenia od 150 do 250 klientów. Łączna wielkość próby to około 2500 osób.
OPIEKUN PROJEKTU
Grzegorz Sygnowski
ARC Rynek i Opinia w liczbach
33 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
23 lata
ePanel.pl