Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Konkurencja wśród banków na polskim rynku jest bardzo duża. Banki dokładają wszelkich starań, aby ich klienci byli zadowoleni, a nowi napływali. Na satysfakcję klienta z danego banku wpływa szereg czynników: oferta produktowa, jakość obsługi, jakość komunikacji i wiele innych. Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Satysfakcja klientów detalicznych z usług banków
- Lojalność względem banków
- Oferta produktowa
- Punkty styku (strona internetowa, bankowości internetowa, bankowość mobilna, oddział)
- Ocena opłat i prowizji
- Wskaźnik rekomendacji
- Reputacja
- Komunikacja marketingowa
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest w grudniu.
Metodologia i próba
Badanie obejmuje kilkanaście największych banków. Jest realizowane za pomocą mixu metod ilościowych (CAWI i TAPI). Liczba respondentów: po 250 klientów każdego banku, łącznie około 3500 osób.
KONTAKT DO BADACZA
Grzegorz Sygnowski
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl