+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków

Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Konkurencja wśród banków na polskim rynku jest bardzo duża. Banki dokładają wszelkich starań, aby ich klienci byli zadowoleni, a nowi napływali. Na satysfakcję klienta z danego banku wpływa szereg czynników: oferta produktowa, jakość obsługi, jakość komunikacji i wiele innych. Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Satysfakcja klientów detalicznych z usług banków
  • Lojalność względem banków
  • Oferta produktowa
  • Punkty styku (strona internetowa, bankowości internetowa, bankowość mobilna, oddział)
  • Ocena opłat i prowizji
  • Wskaźnik rekomendacji
  • Reputacja
  • Komunikacja marketingowa

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Raport publikowany jest w grudniu.

Metodologia i próba

Badanie obejmuje dziesięć największych banków. Jest realizowane techniką ankiet internetowych CAWI. Każdy bank ocenia od 150 do 250 klientów. Łączna wielkość próby to około 2500 osób.

OPIEKUN PROJEKTU

Grzegorz Sygnowski

E grzegorz.sygnowski@arc.com.pl
22 584 85 36

 

ARC Rynek i Opinia w liczbach

33 lata
doświadczenia

Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie

23 lata
ePanel.pl