Monitor Promocji
Monitor Promocji
Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów? Raport daje odpowiedzi na te i inne pytania. Tematyka istotna dla wszystkich dostawców produktów i usług, niezależnie od branży. Nie wiesz, jaka promocja będzie najlepsza dla Twoich klientów? Skorzystaj z danych z naszego raportu!
ZAKRES TEMATYCZNY
- Znajomość i korzystanie z promocji
- Doświadczenia konsumentów
- Stosunek respondentów do promocji sprzedaży
- Preferencje wobec modeli zorganizowania konkursów i loterii promocyjnych
- Działania promocyjne galerii handlowych
- Działania promocyjne na stacjach benzynowych
- Charakterystyka poszczególnych typów promocji
- Oczekiwania i doświadczenia klientów odnośnie promocji w kontekście rewolucji cyfrowej (nowe modele promocji, urządzenia mobilne)
- analiza różnic oddziaływania rodzajów technik, tj. cenowych i poza cenowych
- analizy czynników oddziałujących na poszczególne determinanty zakupu aktywowane wskutek organizacji akcji promocyjnych (wzrost częstotliwości zakupów, wzrost bieżącej konsumpcji, zakupy na zapas, zmiana zwyczajowo kupowanej marki)
- rola akcji promocyjnych w programach lojalnościowych
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest raz do roku, we wrześniu.
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CAWI przeprowadzane na łącznej próbie około 1000 osób, które skorzystały z przynajmniej jednej promocji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
E marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl