Monitor Promocji
Monitor Promocji
Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów? Raport daje odpowiedzi na te i inne pytania. Tematyka istotna dla wszystkich dostawców produktów i usług, niezależnie od branży. Nie wiesz, jaka promocja będzie najlepsza dla Twoich klientów? Skorzystaj z danych z naszego raportu!
ZAKRES TEMATYCZNY
- Znajomość i korzystanie z promocji
- Pozytywne i negatywne doświadczenia konsumentów
- Postawy i konsumentów i nastawienie do promocji
- Preferencje wobec modeli zorganizowania konkursów i loterii promocyjnych
- Charakterystyka poszczególnych typów promocji
- Oczekiwania i doświadczenia klientów odnośnie promocji w kontekście rewolucji cyfrowej (nowe modele promocji, urządzenia mobilne)
- Analiza różnic oddziaływania rodzajów technik, tj. cenowych i poza cenowych
- Analizy czynników oddziałujących na poszczególne determinanty zakupu aktywowane wskutek organizacji akcji promocyjnych (wzrost częstotliwości zakupów, wzrost bieżącej konsumpcji, zakupy na zapas, zmiana zwyczajowo kupowanej marki)
- Branże oraz wykorzystywane w nich typy promocji
Większość powyższych danych jest porównywana do wyników sprzed lat, co pozwala na obserwację trendów rynkowych i stanowi istotny walor tego projektu.
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest raz do roku, we wrześniu.
Już jest dostępny raport za 2024 rok!
Metodologia i próba
Badanie ilościowe CAWI przeprowadzane na łącznej próbie około 1000 osób, które skorzystały z przynajmniej jednej promocji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Badanie jakościowe: 3 zróżnicowane wiekowo grupy fokusowe FGI online.
KONTAKT DO BADACZKI
Karolina Batosiak
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
E marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl