+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor Promocji

Monitor Promocji
Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów? Raport daje odpowiedzi na te i inne pytania. Tematyka istotna dla wszystkich dostawców produktów i usług, niezależnie od branży. Nie wiesz, jaka promocja będzie najlepsza dla Twoich klientów? Skorzystaj z danych z naszego raportu!

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Znajomość i korzystanie z promocji
  • Pozytywne i negatywne doświadczenia konsumentów
  • Postawy i konsumentów i nastawienie do promocji
  • Preferencje wobec modeli zorganizowania konkursów i loterii promocyjnych
  • Charakterystyka poszczególnych typów promocji
  • Oczekiwania i doświadczenia klientów odnośnie promocji w kontekście rewolucji cyfrowej (nowe modele promocji, urządzenia mobilne)
  • Analiza różnic oddziaływania rodzajów technik, tj. cenowych i poza cenowych
  • Analizy czynników oddziałujących na poszczególne determinanty zakupu aktywowane wskutek organizacji akcji promocyjnych (wzrost częstotliwości zakupów, wzrost bieżącej konsumpcji, zakupy na zapas, zmiana zwyczajowo kupowanej marki)
  • Branże oraz wykorzystywane w nich typy promocji

Większość powyższych danych jest porównywana do wyników sprzed lat, co pozwala na obserwację trendów rynkowych i stanowi istotny walor tego projektu.

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Raport publikowany jest raz do roku, we wrześniu.

Już jest dostępny raport za 2024 rok!


Metodologia i próba

Badanie ilościowe CAWI przeprowadzane na łącznej próbie około 1000 osób, które skorzystały z przynajmniej jednej promocji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Badanie jakościowe: 3 zróżnicowane wiekowo grupy fokusowe FGI online.

KONTAKT DO BADACZKI

Karolina Batosiak

karolina.bartosiak@arc.com.pl
T 22 584 85 34, 501 227 468

KEY ACCOUNT MANAGER

Marcin Powiłański

marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205

ARC Rynek i Opinia w liczbach

32 lata
doświadczenia

Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie

22 lata
ePanel.pl