Café Monitor
Café Monitor
Z roku na rok rośnie liczba i rodzaj lokali, w których można wypić kawę. To już nie tylko kawiarnie, lecz sklepy spożywcze, piekarnie oraz stacje benzynowe. Coroczny pomiar pokazuje trendy konsumenckie na tym rynku, pomaga dostosować swoją strategię biznesową do potrzeb klientów i pokazuje, gdzie skierować swoją uwagę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Zachowania konsumenckie, w tym:
- odwiedzanie,
- czynniki wyboru sieci,
- preferencje,
- wysokość wydatków,
- okoliczności odwiedzania lokali
- preferencje w stosunku do oferty poza kawowej
- Znajomość i odwiedzanie lokali
- Ocena kącików kawowych i sklepów spożywczych serwujących kawę na wynos
- Wizerunek sieci
- Ocena lokali
- Komunikacja marketingowa
TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU
Raport publikowany jest raz do roku.
Metodologia i próba
Badanie przeprowadzane jest na łącznej próbie około N=1700 osób. Badani to osoby w wieku 16-65 lat. Dobór próby zapewnia reprezentatywność wyników dla Polaków. W raporcie wyszczególnione są grupy osób, które piją kawę w kawiarniach sieciowych, w kącikach kawowych/gastronomicznych na stacjach paliw lub w sklepach typu convenience. Z zebranej próby wyróżnieni są mieszkańcy największych miast i okolic, aby umożliwić porównanie wyników do poprzednich edycji badania.
KONTAKT DO BADACZKI
Paulina Filipiak
KEY ACCOUNT MANAGER
Marcin Powiłański
E marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205
ARC Rynek i Opinia w liczbach
32 lata
doświadczenia
Kilkadziesiąt równocześnie realizowanych projektów miesięcznie
22 lata
ePanel.pl