+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Który bank ma najlepszą infolinię?


Który bank ma najlepszą infolinię?


Z XX fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Z kolei pod względem kontaktu przez e-mail oraz formularz na stronie www pierwsze miejsce zajął PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół...

Czytaj więcej...
Polacy nie mają czasu na kulturę

Polacy nie mają czasu na kulturę

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami kultury, które najbardziej interesują Polaków są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z najnowszego badania...

Czytaj więcej...
Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Filip Owczarek, Senior Insight ManangerCustomer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą,...

Czytaj więcej...
Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci?  


Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci?  


Z badania Monitor Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w swoich zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to Pasywni, dla których promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu.  Nie każdy Polak ma taki sam stosunek do zakupów i promocji, nie każdego...

Czytaj więcej...
Co trzeci Polak nie segreguje śmieci


Co trzeci Polak nie segreguje śmieci


Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.Edukacja ekologiczna w Polsce wymaga...

Czytaj więcej...
Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci  

Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci  

Zanieczyszczenie powietrza, a dokładnie pyły zawieszone PM2,5 i PM10 stanowiące kluczową grupę czynników wpływających na formowanie się zjawiska smogu, ma negatywny wpływ na zdrowie dzieci. Wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską jasno pokazują, że w miejscach z najwyższym...

Czytaj więcej...
Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju


Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju


Budowanie zrównoważonego rozwoju w Polsce wymaga przede wszystkim zapewnienia ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowania dobrobytu. W kontekście globalnym Polacy uważają, że najpilniejszym zadaniem jest wyeliminowanie głodu oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego. Zwraca też uwagę wysokie znaczenie kwestii klimatycznych. ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu...

Czytaj więcej...
(Nie)ekologiczne zakupy Polaków


(Nie)ekologiczne zakupy Polaków


Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów korzysta z opcji naprawiania posiadanych przedmiotów. Co trzeci badany chętnie korzysta z rożnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej niż naprawdę potrzebuje, a przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na...

Czytaj więcej...
Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe  


Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe  


59% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy korzystają z aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników przyznaje, że programy to nie tylko korzyść dla firm, ale też dla konsumentów. Rośnie też grupa najbardziej aktywnych uczestników programów – wynika z naszego badania Monitor Programów...

Czytaj więcej...
Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa

Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa

81% Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku otrzymało alert z RCB (Rządowego Centrum Bezpieczeństwa) w postaci wiadomości SMS, ostrzegający przed zagrożeniem dla ludności cywilnej na terenie miejsca ich zamieszkania. Tylko co dziesiąty Polak uważa alerty za bezużyteczne, wśród osób do 24-ego roku życia odsetek ten wzrasta niemal dwukrotnie. Te osoby też najrzadziej stosują się do...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!