+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Aktualności

Aktualności

Polacy chętnie korzystają z zakładów bukmacherskich

Polacy chętnie korzystają z zakładów bukmacherskich

Rynek bukmacherski w Polsce ma się bardzo dobrze. Największe zakłady bukmacherskie – STS Zakłady Bukmacherskie oraz Fortuna Zakłady Bukmacherskie – mają swoje miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych sponsorów piłki nożnej, najczęściej obstawianej dyscypliny i jednocześnie najpopularniejszej dyscypliny sportu w naszym kraju. Zakładami bukmacherskimi najbardziej zainteresowani są mężczyźni w...

Czytaj więcej...
Chętnie oglądamy kolarstwo

Chętnie oglądamy kolarstwo

Kolarstwo to jedna z dziesięciu najczęściej oglądanych dyscyplin sportowych. 37% osób zainteresowanych sportem przyznaje, że oglądało transmisje z zawodów kolarskich, a 9% – że osobiście uczestniczyło jako widz w takich zawodach. Tour de Pologne to jedna z najlepiej rozpoznawalnych imprez sportowych przez Polaków – wynika z badania Sponsoring Monitor 2019 ARC Rynek i Opinia. Kolarstwo nie należy...

Czytaj więcej...
Polacy przygotowują się na drugą falę COVID-19

Polacy przygotowują się na drugą falę COVID-19

76% Polaków obawia się drugiej fali koronawirusa. Ponad połowa z nich (55%) przyznaje, że te obawy mają wpływ na ich codzienne decyzje. Co dokładnie robią lub czego nie robią? Na pewni nie planują wyjazdów zagranicznych, starają się żyć oszczędniej, nie kupują biletów na wydarzenia kulturalne. Młodsi szukają alternatywnych sposobów zarabiania online, starsi – rezygnują z wyjazdów nawet w Polsce...

Czytaj więcej...
Polacy nie chcą się szczepić na koronawirusa


Polacy nie chcą się szczepić na koronawirusa


Z badania wynika, że tylko co trzeci badany (37%) skorzystałby ze szczepionki przeciw COVID-19, gdyby była dostępna. Główne obawy Polaków to zbyt szybkie wprowadzanie szczepionki na rynek i brak zaufania do firm pracujących nad nią. Najbardziej ufni wobec szczepień są najmłodsi dorośli – osoby w wieku 18-24 lata.  Polacy w większości nie mają wątpliwości co do skuteczności szczepionek,...

Czytaj więcej...

Polacy chcieliby wrócić do kin i na koncerty

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że 59% Polaków odczuwało brak wydarzeń kulturalnych z powodu pandemii. Dwie trzecie badanych deklaruje, że pójdzie do kina, jak już będzie taka możliwość, a połowa – chętnie wybierze się na koncert. Pytanie, czy zrobią to w obliczu licznych obostrzeń sanitarnych i konieczności używania maseczek podczas seansu czy imprezy?  Kultura to jeden z obszarów,...

Czytaj więcej...
Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło w ostatnim czasie wydatki na zakupy poza spożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych, jeżeli już to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. Aż 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% z nas częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z najnowszego sondażu ARC...

Czytaj więcej...
Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznie

Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznie

Magdalena Felczak, PR Manager w ARC Rynek i Opinia Odpowiedzialność społeczna firm, ich pozytywny wpływ środowiskowy i społeczny, zrównoważony rozwój, gospodarka obiegu zamkniętego – to obszary, które z coraz większym impetem wchodzą na salony biznesowe i w kuluary rozmów o wpływie biznesu na świat. Stwierdzenie, że nie ma już dużej organizacji międzynarodowej, która choćby w minimalnym stopniu...

Czytaj więcej...
Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka? Jakich zachowań oczekują konsumenci od marek? A może już niczego nie oczekują?

Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka? Jakich zachowań oczekują konsumenci od marek? A może już niczego nie oczekują?

Kiedy tylko pojawiło się zagrożenie pandemią, marki ruszyły na pomoc: klientom, którzy mieli problem z zakupem środka dezynfekującego czy maseczek, lekarzom, którzy nie mieli odpowiedniej odzieży ochronnej, wszystkim pracownikom służby zdrowia, którzy nie mieli, gdzie zjeść posiłków. To „pospolite ruszenie” marek przeszło wszelkie oczekiwania. Nie było dnia, by nie docierały do nas informacje o...

Czytaj więcej...
Polacy chcą przywrócenia handlu w niedziele przynajmniej do końca roku


Polacy chcą przywrócenia handlu w niedziele przynajmniej do końca roku


51% Polaków twierdzi, że należałoby przywrócić handel w niedziele od teraz przynajmniej do końca roku. Przede wszystkim dlatego, że to pozwoli uniknąć zagęszczenia klientów w sobotę oraz będzie korzystne dla gospodarki – tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Tylko co trzeci Polak jest przeciwny przywróceniu handlu w niedziele do końca roku. Z kolei zwolenników takiego...

Czytaj więcej...
Polacy obawiają się spowolnienia

Polacy obawiają się spowolnienia

Polacy to jeden z pięciu narodów, które najbardziej obawiają się pogorszenia stanu gospodarki w związku z pandemią koronawirusa. Co piąty z nas jest zaniepokojony wizją końca dobrej koniunktury – więcej wskazań było tylko w Japonii. Z kolei, jeśli chodzi o globalną recesję, jesteśmy bardziej optymistyczni niż reszta krajów. Co trzeci Polak obawia się, czy będzie w stanie opłacać swoje rachunki w...

Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco!