Z najnowszego badania satysfakcji naszych klientów wynika, że ze współpracy z ARC Rynek bardzo zadowolonych jest 85% naszych klientów.
Badani cenią we współpracy z nami przede wszystkim elastyczność (90%), zaangażowanie badacza lub zespołu w dostarczenie tego, czego potrzebuje klient (86%) oraz dotrzymywanie terminów (85%).
W badaniu zapytaliśmy też, czy pandemia wpłynęła na jakość naszej pracy. Klienci są zgodni – nie wpłynęła w żadnym obszarze. Tylko 3% badanych twierdzi, że w czasie pandemii słabsza była komunikacja z pracownikami firmy.
Badanie zrealizowaliśmy metodą CATI na próbie N=71 klientów, którzy współpracowali z naszą firmą w ciągu ostatnich 8 miesięcy.
Ponieważ wierzymy w sens przeprowadzania badań, regularnie pytamy naszych klientów o ich doświadczenia ze współpracy z nami. Cieszy nas, że tak wysoki odsetek badanych jest zadowolony z naszych usług i jest skłonny polecać je innym. Jednocześnie ważne jest dla nas, że aspekt związany z relacjami z klientami jest tak wysoko oceniany. Skupianie uwagi na potrzebach i celach firm, które realizują u nas badania, przynosi rezultaty, z czego bardzo się cieszę. Dziękuję klientom za zaufanie i podzielenie się z nami swoimi opiniami. – komentuje Łukasz Mazurkiewicz, Prezes ARC Rynek i Opinia.