Gotowe raporty syndykatowe
Ideą badań syndykatowych jest dostarczenie firmom pogłębionej wiedzy na temat różnych zjawisk rynkowych, takich jak np. sponsoring, promocje, programy lojalnościowe. Z założenia większość raportów syndykatowych to raporty przydatne dla firm reprezentujących różne branże, chociaż mamy w swojej ofercie również raporty dedykowane wybranym rynkom.
Poszukując tematów raportów syndykatowych zawsze kierujemy się aktualnymi trendami rynkowymi, tym, co może zainteresować szerokie grono odbiorców oraz tym, jakie dane nie są jeszcze dostępne. Raporty te często są pierwszym spotkaniem klienta z badaniami, a w kolejnych etapach stanowią uzupełnienie badań ad-hoc. Dedykujemy je klientom poszukującym ciekawych i użytecznych danych dotyczących wybranych zjawisk marketingowych lub rynków.
Jednym z takich zjawisk jest np. sponsoring, którego dotyczy badanie Sponsoring Monitor realizowane przez nas już od kilkunastu lat, obejmujące nie tylko najpopularniejszy sponsoring sportu, lecz również w istotnym stopniu kulturę oraz wydarzenia o charakterze charytatywnym. Również Monitor Promocji czy Monitor Programów Lojalnościowych przeprowadzane od wielu lat dają możliwość obserwowania trendów w zakresie tych popularnych narzędzi marketingowych.
Spośród projektów dedykowanych konkretnym rynkom można wymienić trzy raporty dla branży bankowej, a także Cafe Monitor poświęcony konsumpcji kawy w różnych miejscach oraz Sweet Monitor dotyczący lodziarni i ciastkarni.
Zaletą raportów syndykatowych jest duży zakres otrzymywanych przez klientów informacji za relatywnie niską cenę. Wielu klientów ARC Rynek i Opinia uzupełnia wiedzę pozyskaną w badaniach syndykatowych zamówieniem pogłębiających badań realizowanych na zlecenie.

Polski odbiorca esportu 2020
Nasz raport to obszerne opracowanie na temat odbiorców esportu i ich zachowań konsumenckich.
Monitor satysfakcji klientów stacji paliw 2020
Poniższy raport to skarbnica wiedzy dla właścicieli stacji paliw. Co chwalą, co krytykują, wobec której marki kierowcy są najbardziej lojalni?
Café Monitor 2020
Coroczny pomiar pokazuje trendy konsumenckie na rynku i pomaga graczom dostosować strategię biznesową do się potrzeb klientów. Raport podpowiada, jak ukierunkować działania marki w zakresie produktu, komunikacji i sprzedaży.
Café Monitor 2020
Coroczny pomiar pokazuje trendy konsumenckie na rynku i pomaga graczom dostosować strategię biznesową do się potrzeb klientów. Raport podpowiada, jak ukierunkować działania marki w zakresie produktu, komunikacji i sprzedaży.
Monitor programów lojalnościowych 2020
Który program lojalnościowych zyskuje a który traci na popularności? Jakie są zalety i wady programów? Dane z raportu to cenne wskazówki, jak kształtować program lojalnościowy firmy, żeby przynosił efekty.
Sponsoring Monitor 2020
Główną wartością raportu jest udostępnienie wiedzy na temat sponsoringu, jego postrzegania, potencjału dyscyplin, drużyn, sportowców i wydarzeń kulturalnych. Liczne rankingi i benchmarki czynią z opracowania kompendium managera marketingu sportowego.
Monitor Sieci Handlowych
Oto przewodnik po sieciach handlowych w Polsce pod kątem ich postrzegania przez konsumentów.
Dziennikarze o bankach
W poniższym raporcie zebrane są wszystkie informacje przydatne w kształtowaniu jak najlepszych relacji pomiędzy firmą a środowiskiem dziennikarskim.
Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków
Poniższy raport klarownie pokazuje, które banki, jak są oceniane w poszczególnych obszarach przez swoich klientów. W wyniku badania powstaje ranking „Bank doceniony przez klientów” w ramach którego poszczególne instytucje otrzymują taki właśnie tytuł.
Badanie jakości obsługi na infoliniach bankowych i w kontakcie online 2020
To raport dla wszystkich banków, które chciałyby poznać swoje mocne i słabe strony, zobaczyć, którą pozycję zajmują w stosunku do konkurencji i w jakich obszarach powinny dokonać poprawy.
Monitor Promocji 2020
Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów?
Posiłki w trasie 2020
Wyniki badania to cenne wskazówki dla restauratorów oraz właścicieli sieci stacji paliwowych.