Gotowe raporty syndykatowe

( ilość produktów: 12 )

Ideą badań syndykatowych jest dostarczenie firmom pogłębionej wiedzy na temat różnych zjawisk rynkowych, takich jak np. sponsoring, promocje, programy lojalnościowe. Z założenia większość raportów syndykatowych to raporty przydatne dla firm reprezentujących różne branże, chociaż mamy w swojej ofercie również raporty dedykowane wybranym rynkom.

Poszukując tematów raportów syndykatowych zawsze kierujemy się aktualnymi trendami rynkowymi, tym, co może zainteresować szerokie grono odbiorców oraz tym, jakie dane nie są jeszcze dostępne. Raporty te często są pierwszym spotkaniem klienta z badaniami, a w kolejnych etapach stanowią uzupełnienie badań ad-hoc. Dedykujemy je klientom poszukującym ciekawych i użytecznych danych dotyczących wybranych zjawisk marketingowych lub rynków.

Jednym z takich zjawisk jest np. sponsoring, którego dotyczy badanie Sponsoring Monitor realizowane przez nas już od kilkunastu lat, obejmujące nie tylko najpopularniejszy sponsoring sportu, lecz również w istotnym stopniu kulturę oraz wydarzenia o charakterze charytatywnym. Również Monitor Promocji czy Monitor Programów Lojalnościowych przeprowadzane od wielu lat dają możliwość obserwowania trendów w zakresie tych popularnych narzędzi marketingowych.

Spośród projektów dedykowanych konkretnym rynkom można wymienić trzy raporty dla branży bankowej, a także Cafe Monitor poświęcony konsumpcji kawy w różnych miejscach oraz Sweet Monitor dotyczący lodziarni i ciastkarni.

Zaletą raportów syndykatowych jest duży zakres otrzymywanych przez klientów informacji za relatywnie niską cenę. Wielu klientów ARC Rynek i Opinia uzupełnia wiedzę pozyskaną w badaniach syndykatowych zamówieniem pogłębiających badań realizowanych na zlecenie.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel