Aktualności

2018-11-27

ARC Rynek i Opinia na XIX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii

Podczas ostatniego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, który odbył się 25 i 26 października, można było wysłuchać dwóch wystąpień z udziałem naszych przedstawicieli.

Przeczytaj więcej
2018-11-15

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2018-10-23

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jego powrót do wyścigów to duża szansa na to, by Formuła 1 jako dyscyplina mocno skoczyła w górę w rankingu najbardziej lubianych dyscyplin wśród Polaków. Obecnie zajmuje trzynaste miejsce. 

Przeczytaj więcej
2018-10-22

Customer Experience, czyli jak Cię doświadczają tak Cię oceniają

W ostatnich latach rynek podbiło pojęcie Customer Experience – bardzo popularne, ale wciąż jeszcze dość enigmatyczne, nie do końca zdefiniowane i zrozumiałe. Czym jest Customer Experience, czemu służy, na czym polega i jak się do tego zabrać? Przeczytaj więcej
2018-10-22

O dobrych polskich produktach warto głośno mówić

Eksponowanie narodowości marki jest na ogół skorelowane z branżą. Jeśli dany kraj szczyci się dobrej jakości produktami w danej branży, wówczas skłonność właścicieli marek do podkreślania ich narodowości jest większa. Przeczytaj więcej
2018-10-22

O rekomendowaniu i odradzaniu marek

Dlaczego jedne marki polecamy, a do innych zniechęcamy i jak to może wpływać na ich sprzedaż?

Przeczytaj więcej
2018-09-13

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy
Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy "po drodze". Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami. Jakimi - sprawdź w Monitorze sieci handlowych ARC Rynek i Opinia Przeczytaj więcej
2018-09-10

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją - sprawdzanie aktualnych promocji - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2018-04-12

Startujemy z nową stroną www.

Startujemy z nową stroną www. Przeczytaj więcej
2017-01-20

Piwo dla siebie, wino na prezent

Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż ośmiu na dziesięciu z nas i tylko co piąty Polak deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych. Mężczyźni częściej niż kobiety dokonują zakupu alkoholu, przy czym najczęściej sięgają oni po piwo i alkohole wysoko procentowe, kobiety zaś po wino - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel