Aktualności

2019-05-30

Zwycięstwo badań w wyborach

Zwycięstwo badań w wyborach

Ostatnie wybory do Parlamentu Europejskiego wzbudzały wiele emocji. Głównie emocjonowano się tym, czy partia rządząca będzie miała przewagę czy może jednak Koalicja Europejska poradzi sobie z popularnością PiS. Jaką rolę odegrały w wyborach badania opinii?

Przeczytaj więcej
2019-05-21

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Branża turystyczna musi w swoich ofertach brać pod uwagę coraz silniejsze na tym rynku trendy dotyczące przede wszystkim digitalizacji oraz specjalizacji oferty.

Przeczytaj więcej
2019-05-13

Oskary marketingu rozdane

Oskary marketingu rozdane
9 maja 2019 roku odbyła się Gala finałowa XIII edycji projektu Superbrands Polska. ARC Rynek i Opinia jest jednym z partnerów strategicznych projektu. Przeczytaj więcej
2019-05-09

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Rośnie liczba badań jakościowych przeprowadzanych online. Rozbudowane platformy z licznymi funkcjonalnościami pozwalają zrealizować cały proces badawczy za pośrednictwem internetu. Jak wyglądają takie badania, jakie są ich zalety i czego można się z nich dowiedzieć?

Przeczytaj więcej
2019-04-25

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku
Rusza kampania społeczno-edukacyjna "W kobiecym interesie" zachecająca Polki do regularnych badań ginekologicznych. Przeczytaj więcej
2019-04-24

Co w świecie badawczym piszczy?

Co w świecie badawczym piszczy?

Czyli, które zagadnienia wydają się być najważniejsze na międzynarodowym rynku badawczym ... 

Przeczytaj więcej
2019-03-25

Homo consumens 2019

Homo consumens 2019
Ograniczenie handlu w niedzielę, wzrost udziału e-commerce w handlowym torcie, pogoń za lojalnością klienta, fast shopping i slow shopping … w handlu dzieje się w ostatnich latach bardzo dużo.  Przeczytaj więcej
2019-03-19

Polacy a hejt

Polacy a hejt

Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie.

Przeczytaj więcej
2019-03-05

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie planują zwiększać konsumpcji

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej,  ale nie planują zwiększać konsumpcji

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. Tylko 14% badanych spodziewa się pogorszenia swojej sytuacji finansowej. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. 

Przeczytaj więcej
2019-02-21

Konsument w Ambiencie ..

Konsument w Ambiencie ..

 ... czyli, w jaki sposób rozwój nowej fazy Internetu może determinować zachowania konsumenckie?

Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel