Aktualności

2020-02-24

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi
Żyjemy w coraz bardziej konkurencyjnym świecie, przepływ informacji odbywa się coraz szybciej, wszyscy chcemy wiedzieć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Dla podmiotów gospodarczych coraz istotniejsze staje się natychmiastowe i właściwe rozpoznanie opinii klientów i błyskawiczna reakcja na nie, zwłaszcza, jeśli klienci mają negatywne doświadczenia z marką lub obsługą klienta. Przeczytaj więcej
2020-02-06

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych, jednak są dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widać większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań. Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2020-02-04

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Zakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?

Przeczytaj więcej
2020-02-04

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike.  Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym wyraźnie widać jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami, ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus, który na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor.

Przeczytaj więcej
2020-01-23

Badanie online w 48 godzin

Badanie online w 48 godzin

ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty nowy produkt ePanel_Express, w ramach którego klient otrzymuje wyniki badania w ciągu zaledwie dwóch dni roboczych od przekazania kwestionariusza do agencji.

Przeczytaj więcej
2020-01-20

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego

Z roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich, czyli znają ich osiągnięcia, interesują się nimi. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie kojarzą skoczków, niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi czy też nie. Najbardziej znany wśród skoczków jest Kamil Stoch. Z kolei dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 roku więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p) – wynika z badania Sponsoring Monitor.

Przeczytaj więcej
2020-01-09

Polacy a badania profilaktyczne

Polacy a badania profilaktyczne

Co czwarty Polak nie wie, czy dla osób w jego wieku są zalecane jakieś badania profilaktyczne. Największą świadomość związaną z tego rodzaju badaniami mają osoby powyżej 50-tego roku życia. Najczęściej wskazywane jako konieczne do wykonania jest badanie piersi. Co dziesiąty Polak nie planuje robić badań profilaktycznych – tak wynika z naszego sondażu.

Przeczytaj więcej
2019-12-12

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Z sondażu ARC Rynek i Opinia jasno wynika, że Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.

Przeczytaj więcej
2019-12-11

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

ING Bank Śląski, Bank Millennium i Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków.

Przeczytaj więcej
2019-12-03

Który bank ma najlepszą infolinię?

Który bank ma najlepszą infolinię?

Z XX fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Z kolei pod względem kontaktu przez e-mail oraz formularz na stronie www pierwsze miejsce zajął PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół minuty.

Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel