Aktualności

2020-03-19

Zmiany w Zarządzie ARC Rynek i Opinia

Zmiany w Zarządzie ARC Rynek i Opinia
Z dniem 19 marca 2020 roku zmienia się skład Zarządu ARC Rynek i Opinia. Przeczytaj więcej
2020-03-17

Pracujemy zgodnie z planem

Pracujemy zgodnie z planem

Gwarantujemy zachowanie ciągłości i sprawności prowadzenia projektów badawczych i zapewniamy, że zachowujemy w tym kryzysowym czasie pełną płynność realizacji badań dla Państwa. 

Przeczytaj więcej
2020-03-09

Badania rynku w dobie koronawirusa

Badania rynku w dobie koronawirusa

Czy pojawienie się koronawirusa i zagrożenie epidemią ma jakikolwiek wpływ na rynek badań, szczególnie na ich realizację?

Przeczytaj więcej
2020-03-03

ePanel_Omnibus co tydzień!

ePanel_Omnibus co tydzień!

ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty cotygodniowy omnibus CAWI, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość w każdym tygodniu dołączyć swoje pytania do ogólnopolskiego badania.

Przeczytaj więcej
2020-02-28

Polacy o koronawirusie

Polacy o koronawirusie

74% Polaków obawia się, że koronawirus pojawi się w Polsce, a tylko 53% uważa, że polskie państwo nie poradzi sobie organizacyjnie z tym problemem. 93% badanych uważa, że jest potrzeba akcji informującej ze strony państwa dotyczącej zasad zachowania w sytuacji pojawienia wirusa.

Przeczytaj więcej
2020-02-25

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona, dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy jest prosta – centrum musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd. Polacy pytani o potencjalne nowości w centrach handlowych najczęściej wskazywali na potrzebę większej różnorodności marek, w tym dostępności marek obecnych teraz wyłącznie w internecie, szerszy wachlarz usług, a także showroomy, w których można obejrzeć produkty sklepów online – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2020-02-24

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi
Żyjemy w coraz bardziej konkurencyjnym świecie, przepływ informacji odbywa się coraz szybciej, wszyscy chcemy wiedzieć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Dla podmiotów gospodarczych coraz istotniejsze staje się natychmiastowe i właściwe rozpoznanie opinii klientów i błyskawiczna reakcja na nie, zwłaszcza, jeśli klienci mają negatywne doświadczenia z marką lub obsługą klienta. Przeczytaj więcej
2020-02-06

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych, jednak są dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widać większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań. Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2020-02-04

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Zakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?

Przeczytaj więcej
2020-02-04

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike.  Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym wyraźnie widać jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami, ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus, który na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor.

Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel