Aktualności

2020-11-12

Marka i jej siła

Marka i jej siła

Co to znaczy, że marka jest silna? Czy wystarczy, że jest znana? A może przede wszystkim budzi emocje? Siła marki to bardzo złożone pojęcie. Silna marka to taka, która jest znana szerokiej rzeszy konsumentów, niesie ze sobą określoną wartość dla konsumenta, to w końcu marka lubiana i polecana. Jako partner badawczy Superbrands w ARC Rynek i Opinia od lat przyglądamy się markom i temu, jak są one odbierane przez konsumentów.

Przeczytaj więcej
2020-11-10

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Rodzice dzieci w wieku szkolnym oceniają polską edukację na dostateczny z plusem (3,4). Dotyczy to zarówno szkół podstawowych jak i średnich. 51% rodziców uważa, że system edukacji w Polsce wymaga istotnych zmian. 

Przeczytaj więcej
2020-11-10

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

Co czwarty Polak przyznaje, że od marca rzadziej przechodził infekcje górnych dróg oddechowych niż jeszcze rok temu. Tylko 8% badanych twierdzi, że chorowało częściej. Środki mające zapobiegać COVID-19 chronią nas też przed innymi wirusami – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia. 

Przeczytaj więcej
2020-11-03

ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

Z przyjemnością informujemy, że nasza firma znalazła się w XIII edycji rankingu najsilniejszych marek w mediach – Top Marka 2020, który przygotowuje miesięcznik PRESS oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Przeczytaj więcej
2020-10-22

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osób w zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej pozytywny. Niemal połowa z nas bardziej obawia się obecnie infekcji górnych dróg oddechowych niż przed pandemią – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2020-10-19

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy
Serdecznie zapraszamy na tegoroczny Kongres Badaczy organizowany przez PTBRiO, którego jesteśmy partnerem. Wydarzenie odbędzie się 22-23 października 2020! Przeczytaj więcej
2020-10-15

O programach lojalnościowych nocą:)

O programach lojalnościowych nocą:)
Zapraszamy do obejrzenia programu z udziałem Agnieszki Doktorskiej na temat programów lojalnościowych. Przeczytaj więcej
2020-10-14

Pandemia uczy nas higieny

Pandemia uczy nas higieny

37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i pogrzebach oraz w środkach komunikacji miejskiej – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego przy współpracy z PZU Zdrowie

Przeczytaj więcej
2020-10-06

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Monitor Programów Lojalnościowych: Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji.

Przeczytaj więcej
2020-10-06

Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznie

Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznie
Odpowiedzialność społeczna firm, ich pozytywny wpływ środowiskowy i społeczny, zrównoważony rozwój, gospodarka obiegu zamkniętego – to obszary, które z coraz większym impetem wchodzą na salony biznesowe i w kuluary rozmów o wpływie biznesu na świat. Stwierdzenie, że nie ma już dużej organizacji międzynarodowej, która choćby w minimalnym stopniu nie zajmowała się tematyką zrównoważonego rozwoju, nie wydaje się przesadzone, a i polskie marki większe i mniejsze nie pozostają w tyle. Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel