Aktualności

2019-11-12

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli  badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Customer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą, otrzymanie produktu/usługi, satysfakcja z całego procesu.

Przeczytaj więcej
2019-11-07

Polacy nie obawiają się utraty pracy

Polacy nie obawiają się utraty pracy

Z badania IRIS Financial Confidence Survey 2019 wynika, że 70% Polaków nie obawia się utraty pracy. Taki wynik daje Polsce drugą pozycję w Europie pod tym względem. Bardziej optymistyczni od nas są tylko Austriacy.

Przeczytaj więcej
2019-11-05

Minimaliści czy łowcy promocji - jak kupują Polacy?

Minimaliści czy łowcy promocji - jak kupują Polacy?

Z badania Monitor Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w swoich zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to Pasywni, dla których promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu.

Przeczytaj więcej
2019-11-04

Polityka, obyczaje i pieniądze

Polityka, obyczaje i pieniądze

Znacząca część konsumentów w targetach to osoby, które urodziły się pod koniec lat 80-tych lub jeszcze później. Nie mogą więc one pamiętać czasów PRL, kartek, oranżady w torebkach czy „Niewolnicy Izaury”. Nie pamiętają pustych półek sklepowych, kolejek za proszkiem do prania, papierem toaletowym, a pomarańczy używają tylko do Aperol Spritz. Warto spojrzeć z dystansu na ostatnie 30-lecie pod kątem najważniejszych wydarzeń i zjawisk, które miały wpływ na nastroje społeczne.

Przeczytaj więcej
2019-10-31

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Pracujemy po to, by żyć. Albo żyjemy po to, aby pracować. Samych podejść do pracy jest tyle, ilu jest ludzi pracujących, ale nie sposób nie dostrzec pewnych trendów w tych podejściach zmieniających się na przestrzeni lat. Bo zmieniają się czynniki społeczne, polityczne, zmieniamy się my – i to, co uznajemy za normę.

Przeczytaj więcej
2019-10-29

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Mimo iż co trzeci Polak uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce jest gorsza niż rok temu, a ponad połowa respondentów uważa, że w ciągu najbliższych miesięcy Polskę dotknie recesja, Polacy należą do najbardziej optymistycznych Europejczyków w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej – tak wynika z badania 2019 IRIS Financial Confidence Survey, którego polską część przeprowadziła agencja ARC Rynek i Opinia.

Przeczytaj więcej
2019-10-21

ARC Rynek i Opinia na XX Kongresie Badaczy

ARC Rynek i Opinia na XX Kongresie Badaczy
Już 24 i 25 października odbędzie się XX Kongres Badaczy. Na kongresie swoje wystąpienia będzie miało trzech przedstawicieli ARC Rynek i Opinia. Zapraszamy! Przeczytaj więcej
2019-10-10

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci
Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania. Przeczytaj więcej
2019-10-03

Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju

Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju
Budowanie zrównoważonego rozwoju w Polsce wymaga przede wszystkim zapewnienia ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowania dobrobytu. W kontekście globalnym Polacy uważają, że najpilniejszym zadaniem jest wyeliminowanie głodu oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego.  Przeczytaj więcej
2019-10-01

Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci

Smog zwiększa ryzyko wystąpienia alergii i astmy u dzieci
Zanieczyszczenie powietrza, a dokładnie pyły zawieszone PM2,5 i PM10 stanowiące kluczową grupę czynników wpływających na formowanie się zjawiska smogu, ma negatywny wpływ na zdrowie dzieci.  Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel