+48 22 584 85 00 office@arc.com.pl

Monitor Promocji 2020

Monitor Promocji
Konsumenci kochają promocje, ale są takie, które kochają bardziej i takie, od których odchodzą. Które typy promocji najlepiej sprawdzą się w jakiej branży i jakie profity najbardziej ucieszą konsumentów? Raport daje odpowiedzi na te i inne pytania. Tematyka istotna dla wszystkich dostawców produktów i usług, niezależnie od branży. Nie wiesz, jaka promocja będzie najlepsza dla Twoich klientów? Skorzystaj z danych z naszego raportu!

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Znajomość i korzystanie z promocji
  • Doświadczenia konsumentów
  • Stosunek respondentów do promocji sprzedaży
  • Preferencje wobec modeli zorganizowania konkursów i loterii promocyjnych
  • Działania promocyjne galerii handlowych
  • Działania promocyjne na stacjach benzynowych
  • Charakterystyka poszczególnych typów promocji
  • Oczekiwania i doświadczenia klientów odnośnie promocji w kontekście rewolucji cyfrowej (nowe modele promocji, urządzenia mobilne)
  • analiza różnic oddziaływania rodzajów technik, tj. cenowych i poza cenowych
  • analizy czynników oddziałujących na poszczególne determinanty zakupu aktywowane wskutek organizacji akcji promocyjnych (wzrost częstotliwości zakupów, wzrost bieżącej konsumpcji, zakupy na zapas, zmiana zwyczajowo kupowanej marki)
  • rola akcji promocyjnych w programach lojalnościowych

TERMIN PUBLIKACJI RAPORTU

Raport publikowany jest raz do roku, we wrześniu.

Obecnie jest dostępny raport za 2021 rok!

Metodologia i próba

Badanie ilościowe CAWI przeprowadzane na łącznej próbie około 1000 osób, które skorzystały z przynajmniej jednej promocji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

KONTAKT DO BADACZKI

Natalia Sieroń

E natalia.sieron@arc.com.pl
22 584 85 24

 

KEY ACCOUNT MANAGER

Marcin Powiłański

marcin.powilanski@arc.com.pl
T 22 584 85 14, 602 492 205

ARC Rynek i Opinia w liczbach

Blisko 30 lat
doświadczenia

350 000 osób
objętych rocznie badaniami

70 000 osób
zarejestrowanych w ePanel.pl

Zapisz się do newslettera!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych