Blog

O rekomendowaniu i odradzaniu marek

Dlaczego jedne marki polecamy, a do innych zniechęcamy i jak to może wpływać na ich sprzedaż?


Przeczytaj więcej

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy

Sieci handlowe a małe niezależne sklepyPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy "po drodze". Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami. Jakimi - sprawdź w Monitorze sieci handlowych ARC Rynek i Opinia
Przeczytaj więcej

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją - sprawdzanie aktualnych promocji - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście wiarygodności prezentowanych produktów i usług to portale plotkarskie, Facebook oraz telewizja publiczna. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze - do 24-ego roku życia - tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Polacy bez szerszej wiedzy o RODO

Polacy bez szerszej wiedzy o RODOZbliża się IV, najbardziej owocny dla e-handlu kwartał. W tym czasie musisz skutecznie i maksymalnie wykorzystać cały potencjał e-commerce i e-marketingu. Upewnij się więc, że wiesz jak zmniejszyć liczbę p
orzuconych koszyków i zastosuj nasze 10 porad, które zwiększą Twoją sprzedaż. Artykuł jest też tematem z okładki najnowszego wydania prestiżowego magazynu Online Marketing Polska.
Przeczytaj więcej

Organizacja życia zdrowotnego - raport

Organizacja życia zdrowotnego - raport

ARC Rynek i Opinia na zlecenie portalu iWylecz24.pl zrealizowało badanie na temat zwyczajów Polek związanych z organizacją życia zdrowotnego.


Przeczytaj więcej

Młodzi w kawiarniach

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz, inne niż kawa, napoje gorące. Mimo, że ich ulubioną kawą jest latte to niemal równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendowąW Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne turystycznie uznawane jest Trójmiasto, które jest szczególnie cenione za swoją ofertę atrakcji dla dzieci oraz imprez. W pierwszej piątce z największych miast nie zmieścił się Poznań, który ustąpił miejsca Toruniowi - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel