Blog

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Customer Experience, czyli jak Cię doświadczają tak Cię oceniają

W ostatnich latach rynek podbiło pojęcie Customer Experience – bardzo popularne, ale wciąż jeszcze dość enigmatyczne, nie do końca zdefiniowane i zrozumiałe. Czym jest Customer Experience, czemu służy, na czym polega i jak się do tego zabrać?
Przeczytaj więcej

O dobrych polskich produktach warto głośno mówić

Eksponowanie narodowości marki jest na ogół skorelowane z branżą. Jeśli dany kraj szczyci się dobrej jakości produktami w danej branży, wówczas skłonność właścicieli marek do podkreślania ich narodowości jest większa.
Przeczytaj więcej

O rekomendowaniu i odradzaniu marek

Dlaczego jedne marki polecamy, a do innych zniechęcamy i jak to może wpływać na ich sprzedaż?
Przeczytaj więcej

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy

Sieci handlowe a małe niezależne sklepyPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy "po drodze". Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami. Jakimi - sprawdź w Monitorze sieci handlowych ARC Rynek i Opinia
Przeczytaj więcej

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją - sprawdzanie aktualnych promocji - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście wiarygodności prezentowanych produktów i usług to portale plotkarskie, Facebook oraz telewizja publiczna. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze - do 24-ego roku życia - tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Polacy bez szerszej wiedzy o RODO

Polacy bez szerszej wiedzy o RODOZbliża się IV, najbardziej owocny dla e-handlu kwartał. W tym czasie musisz skutecznie i maksymalnie wykorzystać cały potencjał e-commerce i e-marketingu. Upewnij się więc, że wiesz jak zmniejszyć liczbę p
orzuconych koszyków i zastosuj nasze 10 porad, które zwiększą Twoją sprzedaż. Artykuł jest też tematem z okładki najnowszego wydania prestiżowego magazynu Online Marketing Polska.
Przeczytaj więcej

Organizacja życia zdrowotnego - raport

Organizacja życia zdrowotnego - raport

ARC Rynek i Opinia na zlecenie portalu iWylecz24.pl zrealizowało badanie na temat zwyczajów Polek związanych z organizacją życia zdrowotnego.


Przeczytaj więcej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel