Blog

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osób w zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej pozytywny. Niemal połowa z nas bardziej obawia się obecnie infekcji górnych dróg oddechowych niż przed pandemią – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu Badaczy

ARC Rynek i Opinia partnerem XXI Kongresu BadaczySerdecznie zapraszamy na tegoroczny Kongres Badaczy organizowany przez PTBRiO, którego jesteśmy partnerem. Wydarzenie odbędzie się 22-23 października 2020!
Przeczytaj więcej

O programach lojalnościowych nocą:)

O programach lojalnościowych nocą:)Zapraszamy do obejrzenia programu z udziałem Agnieszki Doktorskiej na temat programów lojalnościowych.
Przeczytaj więcej

Pandemia uczy nas higieny

Pandemia uczy nas higieny

37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i pogrzebach oraz w środkach komunikacji miejskiej – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego przy współpracy z PZU Zdrowie


Przeczytaj więcej

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Monitor Programów Lojalnościowych: Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji.


Przeczytaj więcej

Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznie

Konsumenci lepiej oceniają firmy zaangażowane społecznieOdpowiedzialność społeczna firm, ich pozytywny wpływ środowiskowy i społeczny, zrównoważony rozwój, gospodarka obiegu zamkniętego – to obszary, które z coraz większym impetem wchodzą na salony biznesowe i w kuluary rozmów o wpływie biznesu na świat. Stwierdzenie, że nie ma już dużej organizacji międzynarodowej, która choćby w minimalnym stopniu nie zajmowała się tematyką zrównoważonego rozwoju, nie wydaje się przesadzone, a i polskie marki większe i mniejsze nie pozostają w tyle.
Przeczytaj więcej

Polacy niechętni telemedycynie

Polacy niechętni telemedycynie

Polacy wolą medycynę tradycyjną od telemedycyny. Trzy czwarte badanych twierdzi, że telemedycyna nie zastąpi osobistego kontaktu z lekarzem, niemal połowa uważa, że wizyty telefoniczne lub online są nieskuteczne, a lekarze mniej się podczas takich wizyt starają. Takie opinie są powszechne, niezależnie od grupy wiekowej – tak wynika z naszego najnowszego badania.


Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia partnerem strategicznym Superbrands

ARC Rynek i Opinia partnerem strategicznym SuperbrandsPo raz kolejny zostaliśmy partnerem strategicznym konkursu Superbrands, na potrzeby którego zrealizowaliśmy największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki.
Przeczytaj więcej

Polski odbiorca esportu - wyniki badania

Polski odbiorca esportu - wyniki badania

Z naszego badania "Polski odbiorca esportu" wynika, że prawie 2 miliony osób powyżej 15-tego roku życia ma kontakt z esportem. Esport ma swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring esportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna sponsorów esportu i pozytywnie ich ocenia przez pryzmat sponsorowania. Spontanicznie widzowie esportu najczęściej jako sponsorów wymieniają marki: Intel, Redbull i Play.


Przeczytaj więcej

Łowcy promocji rosną w siłę

Łowcy promocji rosną w siłę

Z najnowszego Monitora Promocji wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wielu 25-34 lata oraz wśród mieszkańców dużych miast.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel