



ARC Rynek i Opinia partnerem badawczym seminarium naukowego "Marketing ze smakiem" organizowanego przez Szkołę Główną Handlową
Instytut ARC Rynek i Opinia ze Szkołą Główną Handlową rozpoczął realizację wspólnego projektu badawczego "Konsument w restauracji", którego wyniki zostaną przedstawione podczas seminarium naukowego "Marketing ze smakiem". Celem badania jest poznanie preferencji konsumentów w zakresie wyboru restauracji, jak również rozpoznanie cech restauracji lub zdarzeń podczas wizyty, które w największym stopniu przyczyniają się do niezadowolenia konsumentów. Badanie przeprowadzane jest wśród osób, które odwiedzają restauracje z obsługą kelnerską. Wyniki badania będą szczególnie ciekawe dla właścicieli oraz menedżerów restauracji, gdyż pozwolą na identyfikację obszarów najbardziej istotnych z punktu widzenia konsumenta, co z kolei może się przełożyć na wprowadzenie odpowiednich modyfikacji w ramach oferty i jakości obsługi. Takie działania z dużym prawdopodobieństwem wpłyną na poziom zadowolenia konsumentów oraz zwiększą chęć klientów do ponownej wizyty.
Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.
Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).
Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)
Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).
Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.
58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.
Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)
87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.
Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.
Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).
Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)
Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).
Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.
58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.
Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)
87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.