Wyniki badań

 Banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów

Klienci banków i firm ubezpieczeniowych są zgodni - instytucje finansowe dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Polacy chcą pomagać

Prawie połowa Polaków deklaruje, że przekazuje pieniądze na cele charytatywne. Jednocześnie ten odsetek w przyszłości ma wzrosnąć o 10%.  Najbardziej popularnymi przedsięwzięciami charytatywnymi są WOŚP i Caritas Polska, a najbardziej aktywnymi sponsorami działalności charytatywnej Polsat i TVN - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji - wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Wielkanocne zakupy Polaków

58% Polaków przewiduje, że w związku ze Świętami Wielkanocnymi wyda więcej pieniędzy na artykuły spożywcze i codziennego użytku niż na co dzień. Wydatki wzrosną średnio o 247 złotych. 67% respondentów będzie organizowało lub współorganizowało zbliżające się święta.
Przeczytaj więcej

Rośnie zainteresowanie pomocą psychologiczną

O ponad 100 procent ma wzrosnąć w ciągu kilku lat odsetek Polaków, którzy będą chcieli korzystać z pomocy psychologicznej. Największe zainteresowanie deklarują osoby najmłodsze, najmniejsze - osoby z najstarszej grupy wiekowej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Raport: 25 trendów konsumenckich

Z okazji swojego 25-lecia instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie wśród konsumentów dotyczące trendów, za jakimi zamierzają podążać w najbliższym czasie. Spośród kilkudziesięciu trendów wyłoniło się 25 zachowań z największą dynamiką wzrostu lub spadku (antytrendy).
Przeczytaj więcej

 Najaktywniejsi sponsorzy 2016

Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu jak i kultury. W branży ubezpieczeniowej przoduje PZU, w bankowej PKO BP, w telekomunikacyjnej Orange, w piwowarskiej zaś Tyskie. Aż połowa Polaków korzystniej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring - wynika ze Sponsoring Monitora 2016 przeprowadzonego przez ARC Rynek
i Opinia.

Przeczytaj więcej

Wyniki badania dotyczacego audiobooków i ebooków

Firma Virtualo we współpracy z Instytutem Badawczym ARC Rynek i Opinia przygotowała pierwszy w Polsce raport "Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków", który przedstawia preferencje zarówno użytkowników nowoczesnych jak i tradycyjnych form czytania.


Przeczytaj więcej

Piwo dla siebie, wino na prezent

Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż ośmiu na dziesięciu z nas i tylko co piąty Polak deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych. Mężczyźni częściej niż kobiety dokonują zakupu alkoholu, przy czym najczęściej sięgają oni po piwo i alkohole wysoko procentowe, kobiety zaś po wino - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz Badawczych

W ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) - nowy zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LABu jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel