Wyniki badań

Stacje paliw coraz lepiej spełniają oczekiwania kierowców

Poziom satysfakcji klientów stacji paliw systematycznie rośnie, maleją z kolei różnice w ocenie poszczególnych sieci. Kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (Circle K) i Orlen. Aż 40% klientów sieci BP przyznaje, że program lojalnościowy tej stacji ma duży lub decydujący wpływ na jej wybór. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję kierowców jest jakość paliwa - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Przepełnione nadmorskie kurorty ulubionym kierunkiem na wakacje

Mimo przepełnionych plaż, wysokich cen oraz tłumu i hałasu, najmodniejszym kierunkiem na wakacje w Polsce są znane kurorty nadmorskie. Góry to zdaniem Polaków przede wszystkim aktywny wypoczynek, a jeziora - pełen relaks. Za najmodniejszy kierunek wakacyjny w Europie uznawana jest Hiszpania, a za najbardziej niebezpieczny Turcja i Francja - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Kawa i hot dogi paliwem napędowym polskich kierowców

Niemal połowa kierowców (49%) przyznaje, że lubi się zatrzymywać podczas podróży, aby zrobić sobie przerwę i posilić się. Kierowcy najczęściej wybierają wówczas kawę oraz hot dogi. Podróżujący, wybierając miejsce z gastronomią, kierują się przede wszystkim jego lokalizacją oraz szybkością otrzymania posiłku. Jedzenie w podróży nie musi mieć wyjątkowych wartości odżywczych, powinno być jednak świeże i szybko podane - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Klienci banków najczęściej zgłaszają problemy związane z bankowością internetową

28% klientów przyznaje, że w ciągu ostatniego pół roku zgłaszało w swoim banku jakikolwiek problem. Najczęściej problemy zgłaszali klienci BGŻ BNP Paribas, najrzadziej ING Banku Śląskiego. Zgodnie z deklaracjami pytania klientów najczęściej dotyczyły bankowości internetowej (29%). Niemal połowa klientów zgłaszających problem jest zadowolona ze sposobu jego rozwiązania - wynika z badania ARC Rynek i Opinia Bank doceniony przez klientów.
Przeczytaj więcej

Sponsoring w dobrej kondycji

W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w sponsoring nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu produktów tej firmy lub skorzystania z jej usług. Firmą, która zyskała najwięcej na znajomości jako sponsor jest PZU - wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Gorąca kawa ze spożywczego

Już co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z oferty kawowej sklepów spożywczych i punktów sprzedaży. Najbardziej znaną i najczęściej odwiedzaną siecią sklepów oferujących kawę na wynos jest Żabka. Z oferty kawowej sklepów spożywczych najczęściej korzystają mężczyźni i osoby młode - do 29 roku życia - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Już są dostępne wyniki najnowszej fali Sponsoring Monitora

Sponsoring Monitor to:

 

  • Kilkanaście lat obserwacji sponsoringu sportu i kultury w Polsce
  • 37 dyscyplin sportowych pod lupą 
  • Informacje na temat zauważalności sponsorów
  • Znajomość drużyn sportowych
  • Styczność z imprezami sportowymi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana polskich sportowców - ponad 120 nazwisk
  • Rocznie ponad pięć tysięcy wywiadów
  • Mix metod badawczych: wywiady telefoniczne (CATI) oraz internetowych (CAWI)

Przeczytaj więcej

Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www

W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www. Na ten wynik największy wpływ miały istotnie niższe niż w poprzedniej fali badania wyniki trzech banków: Alior Banku, BGŻ BNP Paribas oraz Citi Handlowego. Średni czas oczekiwania na odpowiedź drogą mailową lub przez stronę internetową wydłużył się niemal dwukrotnie - wynika z najnowszego Badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Polacy częściej chodzą do muzeum niż do teatru

W ciągu ostatniego roku co czwarty Polak odwiedził muzeum, aby obejrzeć tam stałą ekspozycję (24%) lub wystawę muzealną (27%). Oznacza to, że wizyta w muzeum jest wśród pięciu wydarzeń kulturalnych, w których Polacy najczęściej uczestniczą osobiście - zaraz po projekcjach filmowych oraz festynach. Jednocześnie w ciągu ostatniego roku o 13 punktów procentowych spadł odsetek osób deklarujących zainteresowanie kulturą i sztuką. Głównym powodem nie jest, jak poprzednio, brak środków finansowych, a brak czasu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Crowdfunding rośnie w siłę

Aż 41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel