Wyniki badań

 Już są dostępne wyniki najnowszej fali Sponsoring Monitora

Sponsoring Monitor to:

 

  • Kilkanaście lat obserwacji sponsoringu sportu i kultury w Polsce
  • 37 dyscyplin sportowych pod lupą 
  • Informacje na temat zauważalności sponsorów
  • Znajomość drużyn sportowych
  • Styczność z imprezami sportowymi
  • Znajomość spontaniczna i wspomagana polskich sportowców - ponad 120 nazwisk
  • Rocznie ponad pięć tysięcy wywiadów
  • Mix metod badawczych: wywiady telefoniczne (CATI) oraz internetowych (CAWI)

Przeczytaj więcej

Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www

W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www. Na ten wynik największy wpływ miały istotnie niższe niż w poprzedniej fali badania wyniki trzech banków: Alior Banku, BGŻ BNP Paribas oraz Citi Handlowego. Średni czas oczekiwania na odpowiedź drogą mailową lub przez stronę internetową wydłużył się niemal dwukrotnie - wynika z najnowszego Badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Polacy częściej chodzą do muzeum niż do teatru

W ciągu ostatniego roku co czwarty Polak odwiedził muzeum, aby obejrzeć tam stałą ekspozycję (24%) lub wystawę muzealną (27%). Oznacza to, że wizyta w muzeum jest wśród pięciu wydarzeń kulturalnych, w których Polacy najczęściej uczestniczą osobiście - zaraz po projekcjach filmowych oraz festynach. Jednocześnie w ciągu ostatniego roku o 13 punktów procentowych spadł odsetek osób deklarujących zainteresowanie kulturą i sztuką. Głównym powodem nie jest, jak poprzednio, brak środków finansowych, a brak czasu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Crowdfunding rośnie w siłę

Aż 41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

 Banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów

Klienci banków i firm ubezpieczeniowych są zgodni - instytucje finansowe dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Polacy chcą pomagać

Prawie połowa Polaków deklaruje, że przekazuje pieniądze na cele charytatywne. Jednocześnie ten odsetek w przyszłości ma wzrosnąć o 10%.  Najbardziej popularnymi przedsięwzięciami charytatywnymi są WOŚP i Caritas Polska, a najbardziej aktywnymi sponsorami działalności charytatywnej Polsat i TVN - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji - wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Wielkanocne zakupy Polaków

58% Polaków przewiduje, że w związku ze Świętami Wielkanocnymi wyda więcej pieniędzy na artykuły spożywcze i codziennego użytku niż na co dzień. Wydatki wzrosną średnio o 247 złotych. 67% respondentów będzie organizowało lub współorganizowało zbliżające się święta.
Przeczytaj więcej

Rośnie zainteresowanie pomocą psychologiczną

O ponad 100 procent ma wzrosnąć w ciągu kilku lat odsetek Polaków, którzy będą chcieli korzystać z pomocy psychologicznej. Największe zainteresowanie deklarują osoby najmłodsze, najmniejsze - osoby z najstarszej grupy wiekowej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Raport: 25 trendów konsumenckich

Z okazji swojego 25-lecia instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie wśród konsumentów dotyczące trendów, za jakimi zamierzają podążać w najbliższym czasie. Spośród kilkudziesięciu trendów wyłoniło się 25 zachowań z największą dynamiką wzrostu lub spadku (antytrendy).
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel